Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Darksiders został podzielony na dwa obszerne działy. Pierwszy z nich to kompletny opis przejścia wszystkich etapów. Zawiera porady dotyczące walki z większością przeciwników, a także szczegółowe taktyki do walk z bossami.
Darksiders - PC - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Gra akcji z elementami RPG, w której wcielamy się w postać Wojny, jednego z Czterech Jeźdźców Apokalipsy. Akcja oparta jest o Apokalipsę Św. Jana. Z nieznanych przyczyn nasz bohater zostaje zdradzony po czym pojawia się na placu boju pomiędzy siłami piekła i nieba, niszcząc wszystko co napotka na swojej drodze z pomocą obszernego arsenału. Wersja na PC posiada usprawnioną grafikę.
Gra Darksiders, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 86
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1038
Ulice miasta
Rada Spopielonych
Hotel Serafinów
Rozdroże
Paląca Szubienica
Dławiące Ziemie
Złamany Stopień
Katedra Zmierzchu (1)
Katedra Zmierzchu (2)
Katedra Zmierzchu (3)
Katedra Zmierzchu (4)
Nadzorca
Tiamat
Drowned Pass
Bród przy Kuźni
Podziemia (1)
Podziemia (2)
Podziemia (3)
Żałobnica
Wyschnięta Droga
Prochowisko (1)
Prochowisko (2)
Prochowisko (3)
Prochowisko (4)
Żelazne Sklepienie (1)
Żelazne Sklepienie (2)
Żelazne Sklepienie (3)
Silithia
Czarny Tron (1)
Czarny Tron (2)
Czarny Tron (3)
Czarny Tron (4)
Czarny Tron (5)
Czarny Tron (6)
Straga
Eden
Miecz Armagedonu
Niszczyciel - Abaddon
Artefakty - Żołnierz (1)
Artefakty - Żołnierz (2)
Artefakty - Czempion i Przywódca
Fragmenty Zbroi Otchłani (1)
Fragmenty Zbroi Otchłani (2)
Kamienie Życia (1)
Kamienie Życia (2)
Rdzenie Gniewu (1)
Rdzenie Gniewu (2)
Rdzenie Gniewu (3)
Poradnik do gry Darksiderszostał podzielony na dwa obszerne działy. Pierwszy z nich to kompletny opis przejścia wszystkich etapów. Zawiera porady dotyczące walki z większością przeciwników, a także szczegółowe taktyki wykorzystywane w potyczkach z bossami. Opisane są w nim również spotykane po drodze Artefakty: Żołnierz. Tym i innym przedmiotom poświęcona została druga część poradnika - Sekrety. Składa się na nią ilustrowany opis wszystkich Artefaktów: Żołnierz, Artefaktów: Czempion, Artefaktów: Dowódca, Rdzeni Gniewu, Kamieni Życia i Fragmentów Zbroi Otchłani (wraz z mapkami).
W trakcie czytania, natkniecie się na szereg oznaczeń, dzięki którym szybciej znajdziecie interesujące was informacje. Obrazki występujące w solucji, zostały przyporządkowane dwóm znakom - [1] oraz[2]. Jedynka dotyczy zdjęcia z lewej, a dwójka z prawej strony. Wszelkie znajdźki i bronie pisane są pomarańczową, postaciebrązową, umiejętności zieloną, a lokacje niebieską czcionką.
Michał "Kwiść" Chwistek ( www.gry-online.pl)
Naszą przygodę zDarksiders rozpoczynamy od krótkiej potyczki z demonami [1], na ulicach zniszczonej metropolii [2].
Po pokonaniu kilku słabszych przeciwników, zaatakuje nas pierwszy mini-boss [1]. Choć wygląda groźnie, nie stanowi większego zagrożenia dla Wojny. Na tym etapie gry posiadamy wszystkie najlepsze ataki i moce, więc jesteśmy praktycznie niezwyciężeni. Warto skorzystać ze zdolności Siewca Chaosu[2]. Aktywujemy ją wciskając V. Po kilku ciosach przeciwnik powinien wrócić do piekła.
Gdy walka się skończy, idziemy dalej, nowo powstałym przejściem [1]. Na pierwszym skrzyżowaniu skręcamy w prawo. Po kilku krokach za naszymi plecami pojawi się wyłom w ziemi i zaatakuje nas oddział aniołów [2].
Jak ostatni skrzydlaty przeciwnik zginie, podążamy za olbrzymim gigantem, kroczącym ulicami miasta [1]. Dojdziemy w ten sposób do kolejnego skrzyżowani. Po pojedynku wchodzimy na porośniętą dziwną substancją ścianę [2].
Wykorzystując metalowe rury [1], przechodzimy na drugi budynek i kontynuujemy wspinaczkę [2]. Żeby ją przyspieszyć, wciskamyAlt.
Po pokonaniu grupki demonów, skaczemy do szybu windy [1]. Biegniemy cały czas prosto aż dojdziemy do szerokiej wyrwy z lawą. Wchodzimy na drut obok [2] i lądujemy ponownie na ulicy.
Gdy skręcimy w prawo, rozpocznie się cut-scenka, a po niej walka z bossem.
Do pokonania demona wykorzystujemy leżące w okolicy samochody. Podnosimy je przyciskiem E i rzucamy wciskając środkowy przycisk myszy[1]. Używając Uniku (Alt) omijamy ataki przeciwnika [2] (uderzenia pięścią, rzuty samochodami).
Gdy wróg schyli się, atakujemy jego twarz [1]. Dobijamy bossa wciskając E[2].
Niestety, podczas wykonywani ostatecznego ciosu zostaniemy sparaliżowani [1], a później zmiażdżeni przez demona [2].
Nasz bohater przeżył, ale został bardzo osłabiony. Na szczęście już na początku odzyskamy główną broń Wojny - Pożeracza Chaosu [1]. Wbiegamy na schody i podnosimy miecz [2].
Wraz z nim uzyskamy pierwszą Moc Gniewu - Wulkan Ostrzy [1]. Tworzy ona krąg ostrzy wokół naszej postaci, który zadaje bardzo duże obrażenia przeciwnikom. Sprawdzamy posiadane moce wciskając Esc, a używamy ich przytrzymując Caps Lock i wduszając przyporządkowany umiejętności przycisk (1,2,3,4)[2].
Niedaleko miecza znajdziemy niebieski krąg światła [1]. Gdy do niego podejdziemy, poznamy występujące w grze dusze. Istnieją ich trzy rodzaje: zielone (leczące), żółte (regenerujące gniew) i niebieskie (będące walutą w sklepie Vulgrima) [2]. Znajdziemy je w poukrywanych skrzyniach, zniszczonych elementach otoczenia lub ciałach zabitych wrogów. Czas wrócić do miasta.
Po rozpoczęciu rozdziału [1] biegniemy prosto i wspinamy się na ścianę przed nami [2].
Pierwszą wyrwę przeskakujemy[1], a drugą pokonujemy chwytając się krawędzi ściany [2].
Kilka kroków dalej dojdziemy do szerokiej przepaści. Żeby ją przejść, wskakujemy na drut zwisający z sufitu. Tutaj czeka nas kolejna walka [1]. Zostaniemy również poinformowani o ciekawej właściwości naszej rękawicy [2]. Gdy świeci na żółto, oznacza to, że w okolicy jest przedmiot, którego możemy użyć. Robimy to wciskając E.
W ten sposób otwieramy drzwi przed nami [1]. Wchodzimy po ścianie na górę [2], gdzie stoczymy pojedynek z ognistym demonem.
Szczególnie uważamy na bardzo bolesne zionięcie przeciwnika.
Gdy zginie, otwieramy skrzynię pod ścianą [1]. Skręcamy w lewo i używamy kolejnej umiejętności bohatera - przesuwania przedmiotów [2].
Żeby to zrobić, podchodzimy do kamiennego bloku, wciskamy R, a następnie ruszamy analogiem w odpowiednim kierunku.
W ten sposób dostajemy się na kolejny poziom budowli [1]. Wykorzystując metalowe rury [2], przechodzimy nad wyrwą w ziemi i dochodzimy do ściany wspinaczkowej.
Niestety, po wejściu na górę podłoga się zawali [1], a my wylądujemy zaraz obok sali pełnej przeciwników [2].
Gdy zabijemy kilku z nich, pojawi się dużo silniejszy demon [2].
Warto w tym momencie wykorzystać skupienie na jednym celu [1]. Robimy to przytrzymując przycisk Shift. Po zakończeniu starcia ruszamy do korytarza na przeciwko wejścia [2].
Kilka kroków dalej zostaniemy odcięci od drogi powrotnej. Wbiegamy po schodach [1], zabijamy kilku zombiaków i otwieramy kolejną skrzynię [2].
Po rozpoczęciu etapu [1] otrzymamy nasze pierwsze zadanie. Demon Vulgrim [2] poprosi nas o zdobycie dla niego pięciuset dusz.
Dostaniemy również bardzo przydatny przedmiot - Poszukiwacz Skarbów[1]. Pokazuje on na mapie wszystkie dostępne skrzynie [2]. Żeby włączyć mapę, wciskamy klawisz O. Na początku idziemy maksymalnie na południe i zdobywamy pierwszą porcję dusz. Kolejną skrzynię zdobędziemy na północny zachód od Vulgrima, ale po drodze czeka nas walka z demonem o ognistych łapach. Powtarzamy taktykę z poprzedniego etapu.
Wracając z powrotem, trzymamy się zachodniej strony drogi. Schodzimy napotkanymi schodami w dół i wskakujemy do jeziorka [1]. Pod wodą znajdziemy pierwszy Artefakt: Żołnierz[2].
Następny skarb jest we wschodniej części lokacji [1]. Chroni go spory oddział demonów [2], ale powinniśmy sobie poradzić.
Poznamy przy okazji jeszcze jedną umiejętność Wojny - Blok. Używamy go wciskając Alt. Jeżeli mamy jakieś problemy, zeskakujemy na dno krateru, gdzie znajdziemy skrzynię z duszami życia [2].
Po wyjściu na powierzchnię, wchodzimy do budynku na północy [1]. W środku otwieramy jeszcze jeden kufer z duszami dla Vulgrima[2].
Ostatnie skarby są w północno wschodniej części Rozdroża. Pierwszy leży na końcu uliczki (leczący) [1], a po drugi schodzimy schodami obok [2].
Teraz czas wrócić do Vulgrima[1] i odebrać nagrodę - róg Zew Ziemi[2]. Umożliwia on otwieranie kamiennych wrót, a także ogłusza przeciwników. Dmiemy w niego wciskając środkowy przycisk myszy.
W ten sposób odblokujemy przejście za demonicznym sklepikarzem.
W środku idziemy schodami z lewej strony [1] aż dojdziemy do olbrzymiej dziury w podłodze [2].
Skaczemy przez nią na niższy poziom. Po wylądowaniu zabijamy demony [1] i wchodzimy po ścianie na górę [2].
Ubijamy tu kolejnych przeciwników [1].Biegnąc cały czas prosto [2], dojdziemy do Scalding Gallow.