II Wojna Światowa: Pilot Down - Na Tyłach Wroga - poradnik do gry - Bartosz "Mr Error" Weselak - ebook

II Wojna Światowa: Pilot Down - Na Tyłach Wroga - poradnik do gry ebook

Bartosz "Mr Error" Weselak

0,0

Opis

Poradnik do gry Pilot Down: Behind Enemy Line zawiera obszerną solucję wraz z informacjami na temat sekretów i wszystkich misji pobocznych, a także wyczerpujący opis interfejsu gry, dostępnego wyposażenia oraz broni.

II Wojna Światowa: Pilot Down - Na Tyłach Wroga - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Solucja] CRASH SITE cz.1
  • [Solucja] CRASH SITE cz.2
  • [Solucja] CRASH SITE cz.3
  • [Solucja] LUMBERYARD cz.1
  • [Solucja] LUMBERYARD cz.2
  • Bugi
  • Wskazówki
  • [Solucja] LUMBERYARD cz.3
  • [Solucja] GERMAN TOWN cz.1
  • [Solucja] AIRBORNE PURSUIT cz.1

Informacja o grze

Rozbudowana gra akcji z elementami role-playing, w której znajdziemy również elementy skradanki. Przenosimy się w czasy Drugiej Wojny Światowej i wcielamy się w rolę amerykańskiego pilota, zestrzelonego podczas wykonywania jednej z tajnych misji, który za wszelką cenę musi wydostać się z wrogiego terytorium (rozgrywka ma miejsce w Niemczech, w 1944 roku).

Gra Pilot Down: Behind Enemy Lines, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 63

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


II Wojna Światowa:Pilot Down - Na Tyłach Wrogaporadnik do gry

autor: Bartosz "Mr Error" Weselak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=439

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Wskazówki

Rozwijanie naszych umiejętności

HUD

Ekwipunek

Broń

Bugi

[Solucja] CRASH SITE cz.1

[Solucja] CRASH SITE cz.2

[Solucja] CRASH SITE cz.3

[Solucja] LUMBERYARD cz.1

[Solucja] LUMBERYARD cz.2

[Solucja] LUMBERYARD cz.3

[Solucja] LUMBERYARD cz.4

[Solucja] GERMAN TOWN cz.1

[Solucja] GERMAN TOWN cz.2

[Solucja] GERMAN TOWN cz.3

[Solucja] GERMAN TOWN cz.4

[Solucja] GERMAN TOWN cz.5

[Solucja] DOCKYARD cz.1

[Solucja] DOCKYARD cz.2

[Solucja] DOCKYARD cz.3

[Solucja] DOCKYARD cz.4

[Solucja] DOCKYARD cz.5

[Solucja] DOCKYARD cz.6

[Solucja] DOCKYARD cz.7

[Solucja] DOCKYARD cz.8

[Solucja] INDUSTRIAL DISTRICT cz.1

[Solucja] INDUSTRIAL DISTRICT cz.2

[Solucja] INDUSTRIAL DISTRICT cz.3

[Solucja] INDUSTRIAL DISTRICT cz.4

[Solucja] TRAIN DEPOT cz.1

[Solucja] TRAIN DEPOT cz.2

[Solucja] TRAIN DEPOT cz.3

[Solucja] TRAIN DEPOT cz.4

[Solucja] SIEGFRIED FOREST cz.1

[Solucja] SIEGFRIED FOREST cz.2

[Solucja] SIEGFRIED FOREST cz.3

[Solucja] SIEGFRIED FOREST cz.4

[Solucja] SIEGFRIED FOREST cz.5

[Solucja] SIEGFRIED FOREST cz.6

[Solucja] SIEGFRIED LINE cz.1

[Solucja] SIEGFRIED LINE cz.2

[Solucja] SIEGFRIED LINE cz.3

[Solucja] SIEGFRIED LINE cz.4

[Solucja] SIEGFRIED LINE cz.5

[Solucja] SIEGFRIED LINE cz.6

[Solucja] SIEGFRIED LINE cz.7

[Solucja] WILDERNESS cz.1

[Solucja] WILDERNESS cz.2

[Solucja] WILDERNESS cz.3

[Solucja] WILDERNESS cz.4

[Solucja] WILDERNESS cz.5

[Solucja] OCCUPIED FORT cz.1

[Solucja] OCCUPIED FORT cz.2

[Solucja] OCCUPIED FORT cz.3

[Solucja] OCCUPIED FORT cz.4

[Solucja] OCCUPIED FORT cz.5

[Solucja] OCCUPIED FORT cz.6

[Solucja] FRENCH VILLAGE cz.1

[Solucja] FRENCH VILLAGE cz.2

[Solucja] FRENCH VILLAGE cz.3

[Solucja] FRENCH VILLAGE cz.4

[Solucja] FRENCH VILLAGE cz.5

[Solucja] FRENCH VILLAGE cz.6

[Solucja] AIRBORNE PURSUIT cz.1

[Solucja] AIRBORNE PURSUIT cz.2

Wstęp

W poradniku znajdziecie informacje na temat sekretów i wszystkich misji pobocznych, co jak mniemam, bardzo was ucieszy. Z góry uprzedzam tych, którzy by tylko strzelali z karabinów - u mnie sposobu przejścia w ten sposób nie znajdziecie. Owszem będzie dużo trupów, ale ścielić się one będą generalnie od pistoletu z tłumikiem lub uduszenia. Zapraszam do lektury.

Wskazówki

Uważamy na cywilów. Nie możemy ich skrzywdzić, a kiedy nas zobaczą, spróbują zaalarmować władze.

Niektóre przedmioty przydatne są tylko w połączeniu z innymi.

Kiedy działamy w przebraniu pamiętamy: nie wolno nam biegać, nie wolno nam się skradać (kucać możemy), omijamy oficerów wyższych rangą - od razu nas rozpoznają.

Z każdym kolejnym poziomem wzrasta zagrożenie od strony Niemców - napotykamy coraz silniejsze jednostki.

Jedzenie wegetariańskie (jabłko, chleb, ser) oraz surowe mięso (królik, ryba) przywraca jeden segment paska wytrzymałości, natomiast upieczone mięso przywraca dwa.

Krzesełko rybackie:

Jeśli mamy sznurek i haczyk możemy tu połowić.

Opcja dostępna po poziomie:

[DOCKYARD]

Ognisko:

Najczęściej spotykane poza terenem zabudowanym.

Zatrzymujemy się przy nich, by zregenerować siły lub upiec jedzenie (królik, ryby).

Ogień rozpalany w beczce:

Często spotykany w terenach zabudowanych na zewnątrz budynków.

Również służy do regeneracji lub upieczenia jedzenia (królik, ryby).

Dalej w poradniku używam określenia w związku z tą beczką: "ognisko" lub "palenisko".

Kominek:

Znajdujemy go w większości pomieszczeń.

Również służy do regeneracji sił i pieczenia jedzenia, jednak przy kominku możemy usmażyć jedynie królika.

Żółty pasek nad głową zarówno wojskowych jak i cywilów świadczy o tym, że coś słyszą.

Możemy je wyłączyć na ekranie opcji.

Gdy żółty pasek się zapełni, zamienia się w znak zapytania i osoba, nad której głową widnieje, zaczyna szukać źródła dźwięku.

Czerwony pasek nad czyjąś głową świadczy, że jesteśmy widoczni, ale dopóki nie zapełni się do końca jesteśmy bezpieczni.

Możemy je wyłączyć na ekranie opcji.

Zapełniony czerwony pasek zamienia się w wykrzyknik. Znaczy to, że zostaliśmy zauważeni. Wojskowi w tym przypadku rozpoczynają ostrzał, a cywile usiłują poinformować najbliższego wojskowego o naszej obecności.

Zachodzenie przeciwników od tyłu:

Zakradamy się za przeciwnika i gdy jesteśmy odpowiednio blisko na górze pojawia się ikona. Oznacza ona, że w tym momencie powinniśmy nacisnąć i przytrzymać przycisk strzału (domyślnie lewy przycisk myszy), by złapać przeciwnika.

By puścić przeciwnika puszczamy przycisk strzału.

Duszenie przeciwnika:

Gdy chwytamy przeciwnika nad jego głową, pojawia się niebieski pasek. Symbolizuje on czas, jaki pozostał do uduszenia przeciwnika. Pasek ten powoli maleje, ale możemy ten proces przyśpieszyć szybkim naciskaniem przycisku akcji (domyślnie [E]).

"Przyklejanie" się do ścian:

Po zbliżeniu się do ściany naciskamy przycisk "przywarcia" (domyślnie [spacja]), by przywrzeć do ściany. Dalej będę korzystał z określenia "przykleić się do ściany".

Z tego miejsca możemy:

zapukać w ścianę, by zwabić pobliskiego strażnika;

wychylić się, by zobaczyć co się dzieje;

wychylając się wyciągnąć broń i zlikwidować przeciwników (w poradniku mówiąc o wychyleniu się mam właśnie tę opcję na myśli).

Sekretne trofea (dalej zwane sekretami):

Są to złote statuetki samolotów.

Na każdym poziomie znajdują się trzy takie. Każda dodaje sto punktów doświadczenia na koniec misji.

Rozwijanie naszych umiejętności

1. AVAILABLE POINTS - dostępne punkty doświadczenia.

2. Aktualny poziom danej umiejętności (max. 4 poziom).

3. COST - koszt rozwinięcia danej umiejętności.

4. Posługiwanie się pistoletem - zwiększa celność strzałów oddanych z pistoletu.

5. Posługiwanie się strzelbą - zwiększa celność strzałów oddanych ze strzelby.

6. Posługiwanie się karabinem maszynowym - zwiększa celność strzałów oddanych z karabinu maszynowego.

7. Zwiększa skuteczność cichych zabójstw.

8. Skradanie - poruszając się robimy mniej hałasu.

9. Wysportowanie - zwiększa maksymalny poziom życia.

10. Siła - zwiększa ilość przedmiotów, jakie możemy unieść.

11. Pierwsza pomoc - zwiększa skuteczność apteczek (przywracają więcej życia).

12. Wytrzymałość - zwiększa maksymalny poziom wytrzymałości.

HUD

1. Pasek życia - czerwony pasek ukazuje aktualny stan naszego zdrowia, natomiast biały maksymalny możliwy stan naszego zdrowia.

2. Pasek