ABC kreatywności - Szmidt Krzysztof J. - książka

ABC kreatywności książka papierowa

Szmidt Krzysztof J.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

55,00 zł
od 27,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka jest kontynuacją i rozwinięciem „ABC kreatywności” z roku 2010, bazuje bowiem na tym samym pomyśle, by poszczególne rozdziały wyznaczone były przez kolejne litery alfabetu i stanowiły pretekst do zrozumiałego, a zarazem interesującego dla czytelnika opisu ważnych zjawisk (zdolności, umiejętności, kompetencji, uwarunkowań), związanych z kreatywnością i jej rozwijaniem. Treści poszczególnych rozdziałów są dobrze ugruntowane w naukach o twórczości i dekonspirują ciągle żywe mity i półprawdy o kreatywności. Skierowane do czytelnika zadania twórcze i rubryka „Autorefleksja” mają uświadomić mu naturę poszczególnych kompetencji twórczych i zachęcić do przemyśleń nad własną aktywnością twórczą. Kończące każdy rozdział „Zasady Rozwoju Kreatywności” stanowią zwięzłe wskazówki (zalecenia) do stosowania w toku codziennych wysiłków nad rozwiązywaniem problemów w sposób twórczy. Książka adresowana jest do pedagogów, nauczycieli, psychologów, studentów różnych kierunków, trenerów grupowych i specjalistów od zasobów w firmach, pionu kierowniczego w firmach. Pierwsze wydanie „ABC kreatywności” dostało się do finału konkursu o Nagrodę Teofrasta na najlepszą książkę psychologiczną roku 2010 czasopisma „Charaktery”.
Patroni medialni: edunews.pl, Charaktery. Patroni wydania: Odyseja Umysłu, Polskie Stowarzyszenie Kreatywności, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego.

Liczba stron: 400

Format (wymiary): 14.0x21.5cm

ISBN: 9788380857346

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.