ACT dla par - Harris Russ - książka

ACT dla par książka papierowa

Russ Harris

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

64,90 zł
od 32,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: GWP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Spójrzmy prawdzie w oczy: romantyczny związek niczym z kart powieści rzadko się zdarza w prawdziwym życiu. Każda para prędzej czy później zderzy się z problemami wynikającymi z różnych pragnień i dążeń, trudnych do pogodzenia potrzeb i celów czy sprzecznych opinii i postaw. Codzienny stres oraz napięcie związane z obowiązkami i życiem zawodowym wpływają negatywnie nawet na najbardziej oddanych sobie partnerów. Jak więc na nowo rozpalić namiętność, ograniczyć konflikty i przywrócić radość w związku? Z tego poradnika dowiesz się, w jaki sposób rozwijanie elastyczności psychologicznej pomoże tobie i bliskiej ci osobie wzmocnić i pogłębić łączącą was więź. Poznasz skuteczne metody radzenia sobie z trudnymi myślami i emocjami, wykształcisz zdrowsze nawyki komunikacyjne i nauczysz się stawiać granice. Odkryjesz, jak tworzyć przestrzeń dla siebie i ukochanej osoby, aby pielęgnować indywidualność, jednocześnie budując silną więź opartą na wspólnych wartościach. Lektura tej książki pomoże ci: • odzyskać szczęście i poczucie spełnienia w związku; • skutecznie rozwiązywać konflikty i pogodzić długotrwałe różnice; • dbać o otwartość i pełną obecność w relacji; • pielęgnować bliskość, więź i wzajemne zrozumienie; • działać zgodnie z własnymi wartościami, aby budować głęboką i znaczącą relację.

Liczba stron: 224

Tłumacz: Sawicka-Chrapkowicz Anna

Format (wymiary): 15.5x23.5cm

ISBN: 9788382581911

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.