Afektywny modernizm - Agnieszka Dauksza - książka

Afektywny modernizm książka papierowa

Agnieszka Dauksza

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

"Afektywny modernizm" Agnieszki Daukszy to niezwykła rozprawa: innowacyjna metodologicznie, odkrywcza w zakresie historii literatury XX wieku, innowacyjna w robocie analitycznej. A także wzorcowa pod względem trafności doboru źródeł i kontekstów, imponująca pod względem oczytania, inspirująca dla teoretyka literatury, dla historyka sztuki modernistycznej i dla kulturoznawcy.
prof. dr hab. Przemysław Czapliński

Rozprawa Agnieszki Daukszy jest bardzo udaną wycieczką dokonaną z teraźniejszości do historycznoliterackiej przeszłości. To praca nad odnawianiem znaczeń i odnawianiem naszego aparatu lektury. Autorka z wielką umiejętnością posługuje się narzędziami współczesnego literaturoznawstwa i zdaje sprawę z komplikacji przedmiotu swoich badań. Daje dowody dużej zawodowej erudycji. Przedstawiła niesłychanie interesującą pracę zawierającą wiele nowych spostrzeżeń interpretacyjnych.
prof. dr hab. Marek Zaleski

Agnieszka Dauksza – dr, literaturoznawczyni, prowadzi zajęcia w Katedrze Antropologii Literatury i Badań Kulturowych WP UJ. Autorka książek: "Klub Auschwitz i inne kluby. Rwane opowieści przeżywców" (słowo/obraz terytoria, Gdańsk 2016) i "Kobiety na drodze. Doświadczenie przestrzeni publicznej w literaturze przełomu XIX i XX wieku" (Universitas, Kraków 2013). Współautorka filmu "Płaszów. Odkrywka" (Kraków 2013, wraz z Szymonem Maliborskim) oraz projektu "Krakowskie sny Amona Goetha" (ArtBoom Festival 2013)

Liczba stron: 416

Format (wymiary): 14.3x20.4

ISBN: 9788365832207

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.