Agenci ewolucji - Leary Timothy - książka

Agenci ewolucji książka papierowa

Leary Timothy

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Agenci ewolucji torują drogę przyszłości. Prefabrykują wizje przyszłości, tworzą nowe plemiona, projektują nowe światy, wspierają migrację, uczą metodycznego przejmowania władzy nad swym układem nerwowym jako instrumentem służącym dekodowaniu cząsteczkowych, molekularnych i subnuklearnych procesów, co stanowi przyczynek do klonowania, osiągnięcia nieśmiertelności oraz życia pozaziemskiego. Agenci ewolucji wnikliwie zgłębiają przeszłość, jako że bez wiedzy na temat naszych korzeni, bez poznawania istoty naszych dawnych podróży nie jest możliwa nawigacja po przyszłości.

W niniejszej książce zajmiemy się stwarzaniem przyszłości, ewolucją inteligentnego życia oraz trzema istotnymi przemianami, jakich wymaga od nas kwas deoksyrybonukleinowy:

- Mutacją (czyli nabywaniem inteligencji przez poszczególne gatunki);

- Metamorfozą (czyli nabywaniem inteligencji przez poszczególne jednostki);

- Migracją (czyli przemieszczaniem się jednostek do nowych przestrzeni, umożliwiających im lepsze wykorzystanie nowych umiejętności).

Szczęśliwcy, którzy są w stanie rozpoznać czekające ich przeznaczenie, podchodzą do rzeczywistości, w której przyszło im żyć, z większą przezornością i poczuciem humoru. Mają świadomość tego, że są podróżnikami w czasie, dosłownie błąkającymi się po dawnych cywilizacjach – a to przecież może być bardzo zabawne i pouczające. I nawet jeśli nie są w stanie zmienić przeszłości ani wpłynąć na ruch fal cywilizacji, surfują po nich z coraz większą sprawnością.”

(fragmenty książki)

Liczba stron: 196

Format (wymiary): 20.8x15.1

ISBN: 9788388922558

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.