Analiza i ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa - Maślanka Tomasz, Mazur-Maślanka Iwona - książka

Analiza i ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa książka papierowa

Maślanka Tomasz, Mazur-Maślanka Iwona

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

69,00 zł
od 34,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Rachunek przepływów pieniężnych jest obligatoryjnym elementem sprawozdania finansowego tylko dla wybranych jednostek gospodarczych. Ponadto najczęściej jest on sporządzany w przywołanych przedsiębiorstwach tylko raz w roku, to jest w momencie przygotowania rocznego sprawozdania finansowego. Niniejsza publikacja jest rozwinięciem i kontynuacją badań przybliżających możliwości wykorzystania rachunku przepływów pieniężnych w analizie sytuacji finansowej jednostek gospodarczych oraz w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw.

W opracowaniu zaprezentowano budowę rachunku przepływów pieniężnych w oparciu o Krajowy Standard Rachunkowości Nr 1 oraz w odniesieniu do Międzynarodowego Standardu Rachunkowości Nr 7. Przybliżono możliwości wykorzystania cash flow w analizie i ocenie kondycji finansowej przedsiębiorstw oraz w predykcji ich upadłości. Rozważania teoretyczne zostały skonfrontowane z analizą kształtowania się mierników wykorzystujących rachunek przepływów pieniężnych wśród podmiotów gospodarczych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Książka skierowana zarówno do naukowców zajmujących się finansami przedsiębiorstw, praktyków - finansistów i księgowych, jak również do zaawansowanych w finansach studentów oraz dziennikarzy gospodarczych.

Liczba stron: 244

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381026215

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.