Angielski na mp3 - Idioms część 1 i 2 - Dorota Guzik - audiobook

Angielski na mp3 - Idioms część 1 i 2 audiobook

Dorota Guzik

0,0
24,90 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Chcesz rozwinąć słownictwo i płynnie mówić po angielsku?

Ucz się z kursem „Angielski na mp3  – Idioms. Part 1&2”, którego głównym celem jest nauka i trwałe zapamiętanie ponad 300 idiomów najczęściej używanych w codziennych rozmowach. Kurs przydatny dla osób przygotowujących się do matury na poziomie rozszerzonym oraz egzaminów FCE i CAE.

W kursie znajdziesz:
•    ciekawą historyjkę w każdej lekcji ułatwiającą zapamiętanie wyrażeń;
•    specjalnie opracowane ćwiczenia, które utrwalają idiomy w kontekście;
•    wszystkie wyrażenia nagrane z tłumaczeniami, co pozwala łatwiej je zrozumieć i zapamiętać;
•    195 minut profesjonalnych nagrań native speakerów;
•    system „Karaoke” – podczas słuchania lekcji tekst nagrania wyświetlany jest na przenośnym odtwarzaczu mp3/mp4 lub ekranie komputera, dzięki czemu jednocześnie uczysz się pisowni angielskiej.

Materiał kursu:
Part 1.Idioms in situations – nauka zwrotów występujących w typowych sytuacjach: Business and Money / Work / Time / Conversation / Discussion / Problems / Behaviour / Feelings / Health, Illness and Death / Crime / Entertainment / Holiday and Travel / Family.
Part 2. Different idiomatic expressions – różne zwroty idiomatyczne tworzone z nazwami zwierząt, części ciała, kolorów, a także porównania, krótkie powiedzonka i przysłowia.

W książeczce PDF znajdziesz pełny tekst kursu: zwroty z tłumaczeniami, zdania i teksty, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami. W zestawie dołączona jest instrukcja korzystania z "Karaoke".

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 3 godz. 13 min

Lektor: Aktorzy - Maybe Theatre Company
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne