Atlas osobliwości kulinarnych - Thuras Dylan, Wong Cecily - książka

Atlas osobliwości kulinarnych książka papierowa

Thuras Dylan,Wong Cecily

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

109,90 zł
od 55,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Atlas osobliwości kulinarnych jest jak fenomenalny wieloskładnikowy tapas – pożywny, ale dający się pogryzać po trosze, i pełen niespodzianek. – Tom Colicchio, kucharz i aktywista Lektura obowiązkowa dla wszystkich jedzących. – Dan Barber, kucharz i autor The Third Plate Niezwykły festiwal różnorodności – prezentacja wielu fascynujących sposobów, które ludzkość wymyśliła po to, żeby się najeść. – José Andrés, kucharz, restaurator i założyciel fundacji World Central Kitchen Ten wyborny przewodnik zatrzymał mnie przy stole od śniadania aż do kolacji. – Kyle MacLachlan, aktor i producent win SMAKUJ ŚWIAT! Atlas osobliwości kulinarnych, książka napisana przez ten sam wiecznie ciekawy świata zespół, który stworzył Atlas osobliwości, zaprasza na bankiet złożony z niezwykłości. Jesteście gotowi na piwo warzone z mgły w Chile? Na sardyński makaron zwany nićmi Boga? Jest to jednak o wiele więcej niż ledwie menu kuriozalnych przysmaków i zaskakujących dań. Ta przygotowana z rozmachem książka pokazuje, że nasze życie koncentruje się wokół spraw dotyczących jedzenia. Dotyka historii – na przykład opowiadając o sieci wytwórni sosu rybnego w starożytnym Rzymie. Mówi o kulturze – wyobraźcie sobie 4 miliony kobiet, które spotykają się w jednym miejscu, żeby przyrządzić pudding ryżowy. Zaprasza na wyprawę – choćby i na świętą chińską górę Hua Szan, żeby na jej szczycie napić się herbaty. A to dopiero początek.

Liczba stron: 448

Tłumacz: Potulny Maciej

Format (wymiary): 18.0x27.0cm

ISBN: 9788366661851

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.