Audyt spółdzielni mieszkaniowej - Brzeska Aneta - książka

Audyt spółdzielni mieszkaniowej książka papierowa

Brzeska Aneta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Spółdzielnie ze względu na swój charakter odróżniają się od innych form organiza­cyjno-prawnych podmiotów gospodarczych, gdyż stanowią połączenie zrzeszenia i przedsiębiorstwa. Zarządzanie spółdzielnią dotyczy zaś wykonywania wszelakich czynności prowadzących do uzyskania optymalnych warunków zmierzających ku osiągnięciu celu jej działalności. Przykładem spółdzielni realizującej zadania istot­ne dla interesów zrzeszonych członków, ale również interesu ogólnospołecznego, dysponującej znacznym potencjałem organizacyjnym czy ekonomicznym, są spół­dzielnie mieszkaniowe. Udział spółdzielni mieszkaniowych w krajowych zaso­bach mieszkaniowych wynosi 15%, tj. 2 073 935 mieszkań, których powierzchnia to 102 336 104 m kw.

Specyfika spółdzielni mieszkaniowej powoduje, że sektor ten zasługuje na rze­telną analizę i wsparcie merytoryczne, gdyż obejmują one swym zarządem 34% zasobów mieszkaniowych wśród pozostałych form organizacyjno-prawnych. Za­rządzają mieszkaniami, które są czasami dorobkiem całego życia członków spół­dzielni mieszkaniowych.

Przeprowadzona przez autorkę analiza literatury wskazuje na istnienie luki ba­dawczej polegającej na braku opracowań lub badań, które łączyłyby problematykę rewizji finansowej z lustracją. W literaturze przedmiotu brakuje również komplekso­wego ujęcia problematyki analizującej dualny audyt działalności spółdzielni miesz­kaniowej. Dodatkowo sama specyfika spółdzielni mieszkaniowej skłoniła autorkę tej pracy do wypełnienia istniejącej luki.




Z wprowadzenia

Liczba stron: 230

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788379723683

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.