Budowanie aplikacji biznesowych za pomocą Windows Presentation Foundation i wzorca Model View ViewM - Garofalo Raffaele - książka

Budowanie aplikacji biznesowych za pomocą Windows Presentation Foundation i wzorca Model View ViewM książka papierowa

Garofalo Raffaele

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Twórz bogate, elastyczne i łatwe w utrzymaniu aplikacje biznesowe przy pomocy wzorca projektowego MVVM
Projektuj aplikacje biznesowe w prostszy i lepszy sposób stosując wzorzec MVVM dla Windows Presentation Foundation (WPF) i Microsoft Silverlight 4. Dzięki temu przewodnikowi wykorzystasz MVVM do wiązania danych, poleceń i zachowań tworząc interfejsy użytkownika luźno powiązane z logiką biznesową. MVVM idealnie nadaje się dla programistów .NET pracujących z WPF i Silverlight – niezależnie od posiadanego doświadczenia w budowaniu aplikacji korporacyjnych.
Odkryj, jak:
•Zagłębić się w tajniki wzorca MVVM – i dowiedzieć się, czym różni się on od innych wzorców projektowych interfejsu użytkownika
•Zbudować prostą aplikację do zarządzania relacjami z klientami, którą można adaptować do swoich własnych projektów
•Implementować MVVM w celu utrzymywania podziału pomiędzy deklaratywną składnią interfejsu użytkownika a kodem logiki prezentacyjnej
•Tworzyć model domenowy definiujący kontekst biznesowy aplikacji
•Pisać dynamiczny kod dla warstwy dostępu do danych przy pomocy Microsoft Entity Framework i NHibernate
•Wymuszać złożone scenariusze sprawdzania poprawności danych przy użyciu Windows Workflow Foundation 4
•Implementować MVVM przy użyciu platform i zestawów narzędzi, takich jak Microsoft Prism

Liczba stron: 210

Tłumacz: Niedźwiedź Jakub

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788375410785

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.