C# 6.0 - Księga przepisów - Hilyard Jay, Teilhet Stephen - książka

C# 6.0 - Księga przepisów książka papierowa

Hilyard Jay, Teilhet Stephen

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

126,00 zł
od 63,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nowe wydanie bestsellerowej książki, w pełni zaktualizowane do wersji C# 6.0, oferuje ponad 150 użytecznych rozwiązań dla typowych i nie aż tak typowych problemów, z którymi muszą sobie radzić programiści C# w codziennej pracy. Większość przykładów zostało przypisanych z wykorzystaniem nowych funkcjonalności C# 6.0. To lektura obowiązkowa dla każdego programisty preferującego ogólniejsze rozwiązania języka C# i szukającego szybkich odpowiedzi na teoretyczne pytania. C# 6.0 Księga przykładów udostępnia nowe przepisy dla metod asynchronicznych, obiektów dynamicznych, zaawansowanej obsługi błędów, kompilatora Rosyln i jeszcze więcej.
Niektóre z omawianych zagadnień:
• Klasy i typy ogólne
• Kolekcje, wyliczenia i iteratory
• Typy danych
• Wyrażenia LINQ i Lambda
• Obsługa wyjątków
• Odbicia i programowanie dynamiczne
• Wyrażenia regularne
• Interakcja z systemem plików
• Praca w sieci i Web
• Wykorzystanie XML
• Wątkowanie, synchronizacja i współbieżność
Każdy przepis w książce zawiera przetestowany kod, który można pobrać z witryny oreilly.com i wykorzystać we własnych aplikacjach, przy czym do każdego z nich dołączone jest szczegółowe wyjaśnienie, jak i dlaczego działa pokazana technika. Do korzystania z książki i dołączonych przykładów nie trzeba być doświadczonym programistą C# lub .NET. Trzeba jedynie być kimś, kto chce rozwiązać problem już teraz, bez konieczności poznawania najpierw całej powiązanej teorii.

Liczba stron: 768

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788375411607

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.