Camino de Santiago - Stefaniak Hanna Maria - książka

Camino de Santiago książka papierowa

Stefaniak Hanna Maria

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Historia i legenda, które wzajemnie się przenikają

Szlak świętego Jakuba, na długo zapomniany, dziś przeżywa swój renesans. Jego tysiącletnia historia to źródło wielu barwnych opowieści. Autorka Hanna Maria Stefaniak, korzystając wyłącznie z hiszpańskich, nieznanych w Polsce źródeł, kreśli bogaty portret drogi wiodącej do Santiago.

Czy wiesz, że:
Cervantes wplatał do Don Kichota motywy związane z Camino?
Pielgrzymia laska mogła służyć również jako instrument muzyczny oraz astrolabium wskazujące kierunek?
Słynny korsarz Francis Drake zagroził, że zrówna z ziemią grób św. Jakuba?
Patent odlewania ołowianej lub cynowej muszli udzielony został przez papieża wyłącznie rzemieślnikom należącym do cechu w Composteli?
Królowa Zofia Holenderska nieomal okupiła swoją pielgrzymkę śmiercią?

Poczuj wyjątkową atmosferę Camino i odkryj fenomen jedynego w swoim rodzaju szlaku. A jeśli masz już za sobą pielgrzymkę drogą św. Jakuba, przeżyj wędrówkę jeszcze raz.

To również twoja historia. Podążaj jej śladem. Buen Camino!

Hanna Maria Stefaniak – lekarz-dermatolog, od 1970 roku dzieli swe życie pomiędzy Polskę (Poznań) i Hiszpanię (Oviedo, Asturia). Oprócz zawodu, pasjami jej życia są muzyka, historia i wędrówka. Do Santiago pielgrzymowała kilkoma szlakami: drogą francuską, portugalską, lewantyjską oraz pierwotną. Od wielu lat jest członkiem Asturyjskiego Towarzystwa Przyjaciół Camino de Santiago. Współpracuje z pismami w Hiszpanii, publikując artykuły na tematy związane z Camino, a także propagujące kulturę polską.

Liczba stron: 336

Format (wymiary): 14.0x20.1

ISBN: 9788327713353

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.