Co robić gdy brakuje ci odwagi? - Shannon Jennifer - książka

Co robić gdy brakuje ci odwagi? książka papierowa

Shannon Jennifer

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Chcesz stać się odważniejszą wersją siebie? Czujesz, że czas pożegnać się z nieśmiałością i zacząć walczyć o swoje? Masz już dość chowania się w cieniu? Męczy się to, że w obliczu stresujących sytuacji zamieniasz się w kogoś, kim nie jesteś?
Ekspertka w dziedzinie terapii CBT i ACT przygotowała dla Ciebie profesjonalny trening psychologiczny. Jej metody są skuteczne, bo oparte na dowodach naukowych. Treść doprawiła szczyptą humoru i wzbogaciła komiksami, które pomogą ci lepiej zrozumieć jej sekrety i skuteczniej wcielić je w życie. To nie jest typowy poradnik psychologiczny, a doskonale zaprojektowana innowacja terapeutyczna.
Ostrzeżenie! Niektóre zadania będą dla Ciebie wyzwaniem, ale to dobrze. Nieśmiałość znika tylko wtedy, kiedy stawiasz jej czoła. A zmiany przychodzą wtedy, gdy zaczynasz działać!

Pozycja wyczekiwana przez tysiące polskich psychologów, rekomendowana przez znakomite umysły amerykańskiej psychologii:

"Idealna pozycja zarówno dla nastolatków, którzy chcą samodzielnie pracować z lękiem społecznym, jak i specjalistów. Od lat korzystam z tej książki w mojej codziennej pracy - ze świetnymi rezultatami!
Anna Lewandowska - psycholog, właścicielka marki Therapytools

"Nawet małe kroki doprowadzą cię do pięknych miejsc, jeśli tylko masz ze sobą mapę. Ta książka będzie twoją mapą. Podążaj stopniowo za jej instrukcjami, a już niebawem zobaczysz zmiany. Twoja pewność siebie czeka na ciebie tuż za rogiem!"
Dr Christine Padesky - psycholog kliniczny, współautorka książki "Umysł ponad nastrojem”.

Liczba stron: 130

Format (wymiary): 20.0x25.0cm

ISBN: 9788394907198

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.