Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
? Praktyczne Vademecum rozwoju Twojej marki
? Dla aktualnych i potencjalnych kandydatów działających w obszarze polityki, a także dla obywateli pragnących racjonalnie podejmować swoje decyzje wyborcze
Książka „Czy każdy może zostać politykiem?” to unikatowa na polskim rynku wydawniczym
pozycja prezentująca proces budowy silnej marki personalnej,
kształtującej wiarygodnego i odpowiedzialnego polityka.
To zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie,
uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans
oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji.
Opisany program budowy marki politycznej pozwala samodzielnie - w 6 krokach - sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także dotrzeć do potencjalnych odbiorców.
Autorka pomaga Czytelnikowi przejść przez ów proces z sukcesem, udostępniając materiały do samodzielnych ćwiczeń – w Vademecum rozwoju Twojej marki zamieszczonym na końcu książki.
Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą:
• uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości;
• aktywnie działać dla dobra wspólnego;
• lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych;
• zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację.
A także do tych, którzy:
• czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość;
• tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy.
Joanna Kinastowska, autorka, ma 15-letnie doświadczenie w pracy jako doradca, wykładowca, pedagog,
szkoleniowiec i business coach, a także jako radna niezależna w dzielnicy m.st. Warszawy oraz prorektor
prywatnej uczelni. Zainteresowania badawcze koncentruje głównie wokół obszarów komunikacji marketingowej, wizerunkowej i politycznej, szczególnie wizerunku kobiet w polityce, budowy skutecznego przywództwa i spójnej marki lidera. Ze służenia ludziom czerpie prawdziwą satysfakcję, a jej optymizm, ciekawość świata i otwartość w relacjach dodają skrzydeł osobom z nią pracującym i z pewnością dodadzą również Czytelnikom tej książki.
Liczba stron: 274
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788381026031
Wydanie: 1