Depresje - Lehnen Jutta - książka

Depresje książka papierowa

Lehnen Jutta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z wielką przyjemnością przyjąłem propozycję współpracy z Wydawnictwem MedPharm Polska na okoliczność polskiego wydania książki pt. Depresje z serii Opieka Farmaceutyczna, autorstwa Jutty Lehnen. Jest to pozycja szczególna, bo adresowana do farmaceutów pracujących w aptekach, ktorzy w sposob pośredni wspołuczestniczą w procesie leczenia.
W przypadku psychiatrii jest to ważna rola, gdyż może wzmocnić przekaz płynący od lekarza odnośnie znaczenia terapii farmakologicznej, co niejednokrotnie bywa kwestionowane przez pacjenta. Sytuacje takie nie należą do rzadkich, szczegolnie wśrod pacjentow z depresją, wykazujących obawy i ostrożność wobec proponowanych metod leczenia. Depresja występuje powszechnie i dotyka średnio co dwudziestą osobę dorosłą w populacji, a zatem jest to ogromna grupa potencjalnych konsumentow lekow przeciwdepresyjnych, czyli klientow aptek. Dlatego wiedza na temat zaburzenia, mechanizmow odpowiedzialnych za jego powstawanie i obraz kliniczny oraz możliwości leczenia, ale przede wszystkim przyjazna dla odbiorcy forma przekazu stanowią o wielkiej wartości tej książki. Należy też podkreślić, że Redakcja zadbała, aby wszystkie wymieniane w książce międzynarodowe nazwy leków miały odpowiedniki handlowe występujące w polskim indeksie lekow, co stanowi dodatkowy jej walor. Jestem przekonany, że książka ta przyczyni się do lepszego poznania problematyki zaburzeń depresyjnych przez farmaceutow, pracownikow aptek i będzie dodatkowym elementem wzmacniającym szeroko rozumianą więź terapeutyczną z pacjentem.
Z przedmowy/ Prof. Andrzej Kiejna

Liczba stron: 184

Tłumacz: Kułak Aleksandra

Format (wymiary): 16.5x21.5cm

ISBN: 9788378460268

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.