Detoksy - Szaciłło Karolina, Szaciłło Maciej - książka

Detoksy książka papierowa

Szaciłło Karolina, Szaciłło Maciej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Oczyść swój organizm, ciesz się zdrowiem i urodą.
Kilka, a może nawet kilkanaście razy w roku łapiesz infekcje? Jesz niewiele, ale nie możesz zgubić zbędnych kilogramów? Od lat zmagasz się z nadwagą? Masz poczucie, że wyglądasz dużo starzej niż wskazuje Twoja metryka?
Jedną z najczęstszych przyczyn tych problemów jest… zanieczyszczenie organizmu.
W książce Detoksy dla zdrowia i urody, czyli jak oczyścić swój organizm znajdziesz najlepszą dla siebie kurację.
Wielbiciele zieleniny skorzystać mogą z detoksu chlorofilowego. Ci, którzy obawiają się, że oczyszczaniu towarzyszy głód – powinni wypróbować detoks krzemowy, a tych, którzy preferują owoce, na pewno zainteresuje detoks owocowy.
Detoksy dla zdrowia i urody to 7 kompletnych tygodniowych kuracji wraz z listami zakupowymi.
Karolina i Maciej Szaciłło są popularnymi ekspertami w dziedzinie zdrowego żywienia oraz ekologicznego typu życia. Wspólnie prowadzą kursy, szkolenia i warsztaty zdrowego gotowania oraz zajęcia związane z medytacją i ćwiczeniami oddechowymi. Maciej od lat gotuje dla widzów w znanych i lubianych programach telewizyjnych; ostatnio - razem z Karoliną. Maciej jest także współautorem licznych publikacji poświęconych zdrowiu i oczyszczaniu organizmu - m.in. Przemytników marchewki groszku i soczewicy, a także Przemytników na wakacjach. Wspólnie z Karoliną napisali książki Karolina na detoksie i Karolina odNowa oraz ostatnio opublikowaną Jedz i pracuj nad swoim zdrowiem(Wydawnictwo Zwierciadło).

Liczba stron: 220

Format (wymiary): 16.5x21.9

ISBN: 9788364776991

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.