Dlaczego kochamy - Machin Anna - książka

Dlaczego kochamy książka papierowa

Machin Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Miłość tkwi w jądrze człowieczeństwa. Należy do najważniejszych atrybutów życia, jest niezbędna do szczęścia, zdrowia i długowieczności. Społeczeństwa Zachodu od dawna traktują z atencją jej romantyczną wersję. A co z innymi jej rodzajami? Czy kochanie przyjaciół, rodziny, domowych zwierzaków lub bóstw niesie takie same dobrodziejstwa? Do czego doprowadziłoby poznanie całego spektrum miłości w naszym życiu? Antropolożka ewolucyjna Anna Machin w przełomowej książce nowatorsko przedstawia najpełniejszy i najaktualniejszy zakres ludzkiej miłości. Odwołuje się do najnowszych badań genetycznych, psychologicznych oraz rozmaitych dziedzin neuronauki i konfrontuje ich osiągnięcia z prawdziwym przeżywaniem miłości przez społeczeństwo. Oryginalne badania zyskały wymiar autentyczności dzięki wywiadom i studiom przypadków. Objęły zakochanie i miłość rodzicielską, podkreślają znaczenie przyjaźni i miłości do zwierząt. Dotyczą tak fascynujących zagadnień, jak poliamoria, interakcje paraspołeczne (wielbienie celebrytów) czy miłość uświęcona. Anna Machin przekonuje, że pora uznać dobroczynne walory wszystkich zadzierzganych przez nas bliskich więzi. Mobilizuje do zrewidowania znaczenia miłości w naszym życiu oraz przeanalizowania własnych doświadczeń i powrotu do istoty człowieczeństwa. Zachęca do potraktowania miłości nie jako uczucia, ale jako potrzeby równie niezbędnej jak jedzenie czy powietrze, którym oddychamy.

Liczba stron: 288

Tłumacz: Sikora Jacek

Format (wymiary): 14.5x22.2cm

ISBN: 9788382510898

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.