Dlaczego zdobywać dusze? - Osborn T.L. - książka

Dlaczego zdobywać dusze? książka papierowa

Osborn T.L.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Cieszy nas możliwość publikacji takiej książki. Jakiś czas temu wydawaliśmy czasopismo o nazwie „Absolutnie Fantastyczne” (czy ktoś to jeszcze pamięta? - zapraszamy na www.af.com.pl). Materiały T.L. Osborna towarzyszyły nam prawie od samego początku. Drukowaliśmy artykuły autorstwa tego amerykańskiego ewangelisty oraz traktaty ewangelizacyjne (rozeszły się w naszym kraju w setkach tysięcy egzemplarzy). Niektóre z tych tekstów budziły ogromne emocje, jak choćby obszerny artykuł na temat służby kobiet. Oj, co to wtedy było … Mamy w każdym razie spory sentyment do tego autora.

Podstawą niniejszej książki są także artykuły opublikowane w czasopiśmie „AF” w latach 1995-1996. Powiększyliśmy objętość książki kompletując wszystkie „powody zdobywania dusz”, a wzorując się na tym, co autor zawarł w swojej książce „Zdobywanie dusz”.

Proszę wziąć pod uwagę, że pierwotnie książka wydana została w 1984 roku, to już blisko trzy dekady temu! W międzyczasie nastąpiło wiele zmian, zwłaszcza natury technicznej. Dlatego też proszę przychylnym okiem spojrzeć na „kasety video, taśmy audio” – co prawda wyszły one w zasadzie z użycia, ale poselstwa na nich nagrywane zapewne się nie zdezaktualizowały.

Cel niniejszej publikacji jest jasny: Zachęcić, zainspirować (może niektórych z nas ponownie) do tego, by widzieć, że nasz fantastyczny kraj bardzo potrzebuje głoszonej Ewangelii. I bardzo potrzebuje Ciebie, jako pracownika niosącego to cudowne poselstwo zmieniające rzeczywistość!

Liczba stron: 104

Rok wydania: 2013

Tłumacz: Cieślar Jan

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788393122462

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.