Dobra wola - Schrijvers Joseph - książka

Dobra wola książka papierowa

Schrijvers Joseph

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Dobra wola to zwrócenie się całkowite człowieka do Boga, skierowanie wszelkich władz do Niego, odnowienie harmonii między stworzeniem a Stwórcą, synowski powrót dziecka do Ojca niebieskiego. Jest to wspaniałomyślne postanowienie duszy poświęcenia się chwale Boskiego Mistrza i staranie o dobro bliźniego w miarę swych sił. Jest to zupełne wyrzeczenie się wszystkiego, co nie jest zgodne z wolą Bożą, poświęcenie wszelkiej osobistej sprawy, całkowite zapomnienie o sobie i niezajmowanie się sobą” („Dobra wola”).

„Świętość wymaga ze strony duszy jednego tylko warunku: dobrej woli. Bóg podejmie się reszty” („Dobra wola”).

Wielu ludzi jest niejako przykuta do grzechu. Ich wola zostaje znacząco osłabiona. Książka wyjaśnia wagę i znaczenie dobrej woli w drodze do doskonałości oraz porusza szereg praktycznych zagadnień dotyczących modlitwy, uczynków oraz cierpienia, które napotykamy na naszej drodze życia, pomaga wzmocnić nasze siły. Dzieło wieńczy opis duszy, która doszła do chrześcijańskiej doskonałości i trwa w zjednoczeniu z Bogiem, swoim Oblubieńcem.

O. Joseph Schrijvers (1876-1945) był belgijskim redemptorystą, znanym i cenionym teologiem duchowości. Gruntowną znajomość ascetyki, połączoną z talentem literackim, ujawnił już w wieku 31 lat. Jego pozycje, choć pisane niemal sto lat temu, po dziś dzień cieszą się ogromną popularnością, ponieważ traktują o sprawach najważniejszych w życiu każdego człowieka. Książki o. Schrijversa przetłumaczone zostały na 10 języków i osiągnęły łączny nakład 600 000 egzemplarzy.

Liczba stron: 109

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788364789878

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.