Dochodząc do zgody - Ury William L. - książka

Dochodząc do zgody książka papierowa

Ury William L.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

34,90 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przekształcanie konfliktów w domu, w pracy i na świecie.

„Czy jesteśmy, jak chcą niektórzy, morderczymi nagimi małpami? Taka jest ludzka natura - powtarza za Freudem wielu z nas, w tym przywódców tego świata, zakładając, że pokój na świecie nie jest możliwy. Walka jawi się jako ostateczny sposób rozstrzygania spornych kwestii. A przymus i siła wydaje się jedynym powszechnie zrozumiałym językiem. William L. Ury jest optymistą. I wierzy, że istnieje alternatywa, że można nauczyć się współistnieć z innymi i przekształcić spory w konstruktywny dialog. Podaje nam swoją książkę jak koło ratunkowe.

Po czyjej jesteś stronie? - pytamy nieraz siebie i innych w sytuacjach konfliktowych. William Ury nie ma wątpliwości. Po czyjej jest stronie? Po trzeciej. Różnimy się, różne mamy potrzeby i poglądy. Konflikty są czymś naturalnym jak deszcz. I nie muszą kończyć się walką i przemocą. W tym samym stopniu jesteśmy zdolni do wojny, jak i do pokoju. Nie chodzi o to, by wyeliminować konflikty. Nie ma takiej możliwości i potrzeby. Konflikt jest nieunikniony, często bywa twórczy, bo daje szansę na zmianę. Bywa też zabójczy. Książka uczy, jak czerpać korzyści z konfliktów. Jak im zapobiegać, efektywnie rozwiązywać, a w ostateczności jak można je powstrzymywać. Dla niektórych osób: wychowawców, szefów, polityków i przywódców, od których po części zależy nasz los, jest to lektura obowiązkowa.”
Dorota Krzemionka-Brózda.

Liczba stron: 296

Rok wydania: 2012

Tłumacz: Wajda-Kacmajor Magdalena

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788392020790

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.