Doświadczenie rozwoju w życiu polskich migrantów w Wielkiej Brytanii - Plewko Jadwiga, Szymczak Wioletta, Adamczyk Tomasz - książka

Doświadczenie rozwoju w życiu polskich migrantów w Wielkiej Brytanii książka papierowa

Plewko Jadwiga, Szymczak Wioletta, Adamczyk Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Publikacja Doświadczenie rozwoju w życiu polskich migrantów w Wielkiej Brytanii. Praca - rodzina - religijność - partycypacja powstała na podstawie socjologicznych badań jakościowych przeprowadzonych przez Autorów książki wśród Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii. W centrum analiz postawiliśmy zagadnienie rozwoju jed­nostki w rzeczywistości migracyjnej. Interesowała nas per­spektywa osób badanych, wgląd w ich doświadczenia zwią­zane z pobytem na emigracji oraz odpowiedzi na pytania: na ile i w jakich obszarach swojego życia polscy migranci dostrzegają proces własnego rozwoju, w jaki sposób weń inwestują, na jakie bariery napotykają, jakie osiągnięcia i rozczarowania przyniosła w tym zakresie decyzja o migra­cji? Jako punkt odniesienia przyjęliśmy koncepcję rozwoju integralnego, zakładając, że jest on dla jednostki najbardziej korzystny zarówno z perspektywy indywidualnej, jak i spo­łecznej. Analizowaliśmy w szczególności procesy dotyczące życia zawodowego, rodzinnego, religijnego, moralnego oraz społecznego.

Książka zainteresuje badaczy migracji, partycypacji społecz­nej, a także współczesnych przemian religijności. Mamy także nadzieję, że zawarte w niej analizy zwrócą uwagę sze­rokiego grona odbiorców w kraju i za granicą, którzy znają rzeczywistość migracyjną poprzez własne doświadczenia, swoich rodzin lub osób z najbliższego otoczenia.

Od Autorów

Liczba stron: 230

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788373068308

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.