Dyskryminacja w zatrudnieniu - Tomasz Niedziński - książka

Dyskryminacja w zatrudnieniu książka papierowa

Tomasz Niedziński

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Aspra
  • Kategoria: Lektury
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2018
Opis

Zagadnienie dyskryminacji może być rozpatrywane na różnych płaszczyznach, np. prawnej, ekonomicznej, socjologicznej, psychologicznej, a nawet statystycznej. Ocenę tego zjawiska dodatkowo utrudnia fakt, że występuje wiele dyskryminacji o różnym charakterze, dotyczących określonej kategorii podmiotów. Dyskryminacja, jako zjawisko negatywne w stosunkach pracy, znajduje bezpośrednie przełożenie zarówno na jakość życia pracowników i ich rodzin, jak i sytuację ekonomiczną pracodawcy. Ta natomiast przejawia się w zwiększonych kosztach pracy, gdyż pracodawca ponosi dodatkowe wydatki związane z konfliktami pracowniczymi wywołanymi zróżnicowanym traktowaniem poszczególnych pracowników, co nie zawsze jest uzasadnione.

„Temat o tak rozległych implikacjach i społecznych uwarunkowaniach należy ocenić wysoko. Zaplanowane w pracy analizy uznać z powodzeniem można za krok istotny w pomnażaniu wiedzy we wskazanych obszarach badawczych, umożliwiający ukazanie przedmiotowej problematyki w jej złożoności i wskazujący na potrzebę poznawania relacji zachodzących pomiędzy sferą organizacji życia społecznego i prawem. Przedmiotowa materia stanowi interesujące studium dające pole do czynienia refleksji nad doskonaleniem form prawnych służących osiąganiu określonych celów społecznych, ale także gospodarczych – bo właściwie uformowane relacje społeczne przynoszą bardzo wymierne korzyści także w tym zakresie”.

prof. nadzw. dr hab. Mirosław Włodarczyk

Liczba stron: 314

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788375458190

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.