Dziennik radości - Maciąg Agnieszka - książka

Dziennik radości książka papierowa

Agnieszka Maciąg

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,99 zł
od 40,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Otwarte
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis



Przyjaciółko mojego serca!

W moim życiu doświadczyłam wiele. Jako młoda dziewczyna przeżyłam głęboki kryzys gospodarczy, gigantyczną inflację i zmianę ustroju, widmo wojny, głodu, wszelkich klęsk oraz końca świata. Przeżyłam także trzy wypadki samochodowe, otarłam się o śmierć, doświadczyłam bolesnych rozstań, utraty ukochanych oraz chorób bliskich mi osób. Dlatego mam pewność, że tym, co pozwala nam przetrwać największe życiowe dramaty, są zaufanie, optymizm oraz nasza wewnętrzna siła. Możemy je w sobie obudzić. Najłatwiej jest narzekać, zamartwiać się, załamywać ręce i czekać na cud. Tymczasem prawdziwe cuda zaczynają się od zmiany naszego myślenia, bo to ono wypływa na nasze nastawienie, emocje i działanie.

Napisałam tę książkę na obecne czasy – aby pokazać Ci, że szczęście i radość nie są zależne od czynników zewnętrznych. Gdyby tak było, każdy z nas byłby niewolnikiem wydarzeń, na które nie ma większego wpływu.

Prawdziwa wolność zaczyna się w głowie. Nauczyłam się tego, przechodząc przez największe życiowe próby. Owocami moich osobistych doświadczeń dzielę się z Tobą, aby dać Ci siłę do pokonywania problemów. Pragnę, by Twoje życie stało się łatwiejsze, lżejsze, bardziej przyjemne i pełne siły sprawczej, niezależnie od okoliczności zewnętrznych. Masz w sobie potężną moc, która czeka na przebudzenie!

Jestem wdzięczna, że kolejny już raz możemy razem podróżować ku lepszemu życiu.

Z miłością

Agnieszka

Liczba stron: 336

Format (wymiary): 15.5x22.0cm

ISBN: 9788381354011

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.