Ekonomika Część 1 - Mierzejewska-Majcherek Janina - książka

Ekonomika Część 1 książka papierowa

Mierzejewska-Majcherek Janina

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręcznik Ekonomika. Część 1 został opracowany na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista nr 341[02]/MEN/2008.05.20, który obowiązuje od roku szkolnego 2008/2009. Jest przeznaczony do kształcenia na poziomie technikum i szkoły policealnej. Treści są zgodne z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych dla technika ekonomisty. Obejmuje następujące działy programowe: - normy regulujące współżycie międzyludzkie, - wizerunek pracownika, - stosunki interpersonalne, - samoocenę, - działalność produkcyjną, handlową i usługową jednostki organizacyjnej, - gospodarowanie zasobami majątkowymi. Każdy rozdział podręcznika zawiera: - odniesienie do standardu wymagań egzaminacyjnych i określenie umiejętności ucznia, które musi nabyć aby je osiągnąć; - usystematyzowane treści nauczania, adekwatne do nich pozycje literatury i adresy internetowe; - różnego typu zadania testowe, które służą kształtowaniu pożądanych umiejętności i zachowań oraz umożliwiają sprawdzenie nabytej wiedzy i umiejętności; wśród zadań testowych dominują zadania wielokrotnego wyboru przygotowane zgodnie z zasadami pomiaru dydaktycznego (z którymi uczeń spotyka się na etapie pisemnym egzaminu zawodowego). Treści podręcznika są skorelowane z treściami pozostałych przedmiotów ekonomicznych, a przede wszystkim z rachunkowością. Kontynuacją Ekonomiki. Część 1 jest Ekonomika. Część 2 i Część 3.

Liczba stron: 304

Rok wydania: 2010

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788376412436

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.