Evolution Plus 2 Zeszyt ćwiczeń - Ściborowska Barbara, Beare Nick - książka

Evolution Plus 2 Zeszyt ćwiczeń książka papierowa

Ściborowska Barbara, Beare Nick

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Evolution plus to nowe wydanie popularnej serii Evolution, przeznaczonej dla klas 4–6 szkoły podstawowej. Podręcznik zapewnia uczniom łagodne przejście do II etapu edukacyjnego, co jest szczególnie ważne m.in. dla tych nauczycieli, u których w jednej klasie spotkają się uczniowie dziewięcio- i dziesięcioletni. Evolution plus w naturalny sposób dorasta razem z uczniami, przygotowując ich do sprawdzianu szóstoklasisty, pierwszego poważnego sprawdzianu z języka angielskiego w ich życiu.

Nowy materiał językowy wprowadzany jest w kontekście dostosowanym do realnego świata i otoczenia dzieci, co pozwala im szybciej przyswajać nowe słownictwo i struktury gramatyczne oraz wykonywać ćwiczenia, mające na celu ich utrwalenie. Wśród nich znajduje się wiele ćwiczeń w typie egzaminacyjnym, przygotowujących uczniów do wszystkich czterech części sprawdzianu. Pojawiają się one zarówno w Książce ucznia, jak i w Zeszycie ćwiczeń już od czwartej klasy, ale ich liczba rośnie z każdym kolejnym poziomem kursu.

Warto wiedzieć:

Nowa sekcja Skills Plus rozwija u uczniów umiejętności słuchania oraz czytania pod kątem sprawdzianu i prowadzi ich krok po kroku w kierunku poprawnego rozwiązywania zadań egzaminacyjnych.
Dodatkowe lekcje Vocabulary Plus rozwijają słownictwo z tematów wymaganych podczas sprawdzianu szóstoklasisty.
Kolorowe komiksy znajdujące się w Zeszycie ćwiczeń stanowią fantastyczny sposób na powtórzenie nowego materiału językowego.

Liczba stron: 116

Format (wymiary): 21.0x29.0cm

ISBN: 9788376212654

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.