Filozoficzne poznanie Boga - Ziemiański Stanisław - książka

Filozoficzne poznanie Boga książka papierowa

Ziemiański Stanisław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Każdy człowiek na pewnym etapie swojego życia poznaje Boga. To poznanie jest różne, jak różni są ludzie. Inaczej poznaje Go dziecko w wieku 10 lat a inaczej dorosły. Inne jest poznanie Boga przez astronoma, biologa czy fizyka a inne przez filozofa. Inną drogę poznania przebywa wątpiący a jeszcze inną człowiek wychowany w wierze religijnej i otwarty na kulturę chrześcijańską. Inne jest doświadczenie poznania Boga przez lekarza, a jeszcze inne przez prawnika czy nauczyciela. To "inne" to nic innego jak drogi poznania Boga. I choć drogi poznania są różne, Bóg jest ten sam. To tak, jakby wchodzić na Turbacz z różnych miejscowości, iść różnymi ścieżkami, doświadczać różnych przygód i podziwiać po drodze zupełnie odmienne widoki... ale góra jest jedna, odwiecznie stojąca, do poznania której prowadzą różne szlaki...
Filozoficzne poznanie Boga to jeden z takich szlaków, różny od poznania biologa czy fizyka i trudno powiedzieć czy to poznanie jest lepsze czy gorsze, czy dokładniejsze i głębsze czy nie. Poznanie jest zawsze poznaniem, ale jeszcze nie umiłowaniem. Nie może jednak być umiłowania bez pierwotnego poznania Boga. I dlatego oddajemy do Państwa rąk książkę, która chce pomóc w poznaniu Boga. Umiłowanie Boga, to dalszy krok, który - jeśli uczynisz drogi Czytelniku - spełni cel i sens wydania tej publikacji.


W książce między innymi:

· na czym polega filozoficzne poznanie Boga?
· czy istnieje więcej, niż jeden Bóg?
· odwieczny spór między stworzeniem świata a ewolucjonizmem

Liczba stron: 96

Format (wymiary): 14.5x20.0cm

ISBN: 9788377200926

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.