Historia fotografii - Niklas Anna, Niklas Tomasz - książka

Historia fotografii książka papierowa

Niklas Anna, Niklas Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręcznik ten ma być drogowskazem dla młodego fotografa, przewodnikiem umożliwiającym zrozumienie początków współczesnej fotografii.

Od zarania dziejów ludzie poszukiwali sposobów na utrwalenie obrazu otaczającej ich rzeczywistości. Próbowali to osiągnąć przy użyciu węgla, farby, a potem aparatu fotograficznego. W Historii fotografii zaprezentowano najważniejsze nurty i techniki fotograficzne wykorzystywane przez fotografów od początku istnienia tej sztuki, aż do połowy XX w. Celem publikacji jest ukazanie, jak wiele elementów składa się na historię fotografii, w jaki sposób ją interpretować i, co najważniejsze, jak poszukiwać odpowiedzi na pytania, które rodzą się w trakcie jej poznawania. Podręcznik ten ma być drogowskazem dla młodego fotografa, przewodnikiem umożliwiającym zrozumienie początków współczesnej fotografii. Nie jest wyczerpującym obrazem fotografii polskiej czy światowej, ale nie taki jest cel tej publikacji. Nadzieją autorów jest wywołanie zainteresowania czytelników, uporządkowanie ich wiedzy podstawowej i wprowadzenie w świat wielowątkowej fascynującej historii jednego z najważniejszych dla kultury współczesnej wynalazku.

Mocne strony:

- fachowa wiedza przedstawiona w sposób przystępny i zrozumiały
- liczne fotografie ilustrują omawiane treści
- przejrzysty układ treści ułatwia zlokalizowanie poszukiwanych informacji
- pytanie kontrolne usprawniają przyswajanie wiedzy

Liczba stron: 104

Format (wymiary): 21.0x28.0cm

ISBN: 9788395290701

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.