Huna Teoria i praktyka wiedzy tajemnej - Glover William R. - książka

Huna Teoria i praktyka wiedzy tajemnej książka papierowa

Glover William R.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Praca niniejsza stanowi cykl wykładów opracowanych przez Williama R. Glovera. przejrzanych i zaleconych do publikacji przez M.F. Longa, który uznał je za znakomite, szczególnie dla ludzi chcących studiować Wiedzę Tajemną. Pod nazwą tą kryje się praktyczny system psychologii, przechowany od tysięcy lat w niezmienionej formie, zachowany na Hawajach prawie do naszych czasów pod nazwą huna, co znaczy dosłownie Wiedza Tajemna. Jedno jest pewne — Wiedza Tajemna działa i jej praktyka jest bardzo skuteczna.
Głowa do góry, drogi Czytelniku — nie ma rzeczy niemożliwych. Może po przeczytaniu tej pracy zapadnie w Twoje serce iskierka światła, która nauczy Cię pomagać sobie i innym.

Może po przeczytaniu tej pracy zapadnie w Twoje serce iskierka światła, która nauczy Cię pomagać sobie i innym.

Huna, starożytna wiedza tajemna pomimo swobodnego do niej dostępu nadal jest tajemna. Człowiek nie widzi skarbów leżących w blasku słońca na powierzchni ziemi, tylko szuka ich gdzieś w ukryciu.

Teoria i praktyka wiedzy tajemnej jest takim skarbem. Pokazuje nie tylko to, że cele w życiu winniśmy mieć wzniosłe i wspaniałe. Książka ta krok po kroku pokazuje jak te cele osiągać. Tysiące lat oszukiwani, teraz możemy modlić się skutecznie.

Innymi słowy wykorzystywać konkretną pokazaną w książce technikę to natychmiastowego realizowania swoich celów, planów i marzeń. Może to uczynić każdy. Wystarczy chcieć, rzecz jednak w tym, że nie każdy chce chcieć. Może jednak warto się zmienić…

Liczba stron: 132

Format (wymiary): 12.0x19.5cm

ISBN: 9788362371280

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.