II wojna światowa Władcy przestworzy - Wróbel Jarosław - książka

II wojna światowa Władcy przestworzy książka papierowa

Wróbel Jarosław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

149,90 zł
od 75,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Bellona
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Album z pracami Jarosława Wróbla przenosi Czytelnika w czasy zmagań powietrznych na frontach II wojny światowej oraz poprzedzającego tę wojnę konfliktu japońsko-chińskiego. Szczególnie cieszy duży wybór ilustracji, związanych z działaniami we wrześniu 1939 roku – ukazujących zarówno samoloty polskie jak i niemieckie. Swojskie motywy pojawiają się i później – ukazując samoloty polskich pilotów walczących we Francji, w Bitwie o Anglię i w działaniach bojowych na zachodzie Europy praktycznie do końca największego w dziejach ludzkości konfliktu zbrojnego. W albumie przedstawiono samoloty, które są niemal legendą – jak polskie „jedenastki” czy Łosie, brytyjskie Spitfire'y, niemieckie Messerschmitty, amerykańskie Mustangi czy japońskie Zero, jak i praktycznie nieznane – jak australijski myśliwiec Boomerang czy niemiecki Dornier Do 335. Pokazano wiele samolotów asów lotniczych – i tych znanych, jak choćby Niemiec Erich Hartmann, i tych mniej znanych, jak choćby Bułgar Stojan Stojanow. Oczywiście, nie zabrakło samolotów asów Lotnictwa Polskiego – jak choćby Spitfire dowódcy Dywizjonu 303 Jana Zumbacha z zabawnym godłem Kaczora Donalda na kadłubie. Kunszt artystyczny Autora – jak i zawartość merytoryczna – sprawia, że książka jest godna polecenia wszystkim entuzjastom lotnictwa, historii II wojny światowej i tym, którzy po prostu lubią dobre malarstwo batalistyczne.

Liczba stron: 256

Format (wymiary): 21.2x28.7cm

ISBN: 9788311177567

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.