Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
89,99 zł
od 45,09 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Typografia jest fundamentem każdego projektu graficznego. A jeśli istnieje niezawodny sposób rozwinięcia się jako projektant, będzie to lepsze i bardziej wyrafinowane stosowanie czcionek. Przedstawiamy czwarte, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po typograficznych funkcjach Adobe InDesign. Omawiane są zagadnienia mikro- i makrotypografii, od poznania niuansów prostego spacjowania po wydajne budowanie długich i złożonych dokumentów. InDesign i tekst pokazuje nie tylko to, jak używać rozbudowanych funkcji InDesigna, ale przede wszystkim wyjaśnia, dlaczego określone podejścia są preferowane, a także sposoby unikanie typowych błędów. Bez względu na to, czy tworzysz ulotkę, czy tysiącstronicowy katalog, czy praca ma trafić na ekran, czy do druku, InDesign i tekst jest niezbędnym źródłem wiedzy, pozawalającym jak najwięcej wydobyć z narzędzi InDesigna.
• Skupienie na funkcjonalnościach typograficznych oferowanych przez InDesigna
• Wyczerpujące omówienie funkcji makro- i mikrotypograficznych
• Przejrzyste, przekonujące wyjaśnienia, jak i dlaczego warto tworzyć dobrą typografię
Nigel French jest projektantem graficznym, fotografikiem i wykładowcą w dziedzinie oprogramowania graficznego, zamieszkałym w Brighton w Anglii. Prowadzi stronę www.nigelfrench.com.
„InDesign Type to niezbędna pomoc dla każdego, kto pracuje z tekstem. Przyjazny ton i styl autora pozwala łatwo przyswoić sobie podstawy sztuki typograficznej, jednocześnie ukazując sposoby posługiwania się całym bogactwem funkcji typograficznych w InDe-signie”.
—
Michael Ninness, Senior Director Design Product Managementand User Experience, Adobe
„Bez względu na poziom umiejętności, każdy projektant potrzebuje egzemplarza InDesign i tekst na półce blisko komputera”.
—
James Fritz, Content Manager
lynda.com
„Wśród wszystkich książek omawiających podobną tematykę pisarstwo Nigela jest najbardziej precyzyjne, przejrzyste i przekonujące”.
—
Ina Saltz, profesor
The City College of New York
„Jeśli chcesz nauczyć się, jak używać czcionek do tworzenia pięknych projektów, przeczytaj tę książkę”.
—
Mike Rankin, Editor in Chief
CreativePro.com oraz InDesign Magazine
„Oczywiste jest, że nowe wydanie InDesign i tekst wywoła entuzjazm typograficznych nerdów. Ale będzie to także uczta dla każdego, kto docenia dobre projekty”.
—
Terri Stone, Editorial Manager
Adobe
„Jestem pod wrażeniem twórczego oka Nigela, bogactwa pomysłów i doskonałego opanowania umiejętności typograficznych… InDesign i tekst to jedna z tych książek o InDesignie, po które sięgam najczęściej”.
—
Anne Marie Concepción,
Współtwórczyni InDesign Secrets
Liczba stron: 402
Tłumacz: Włodarz Marek
Format (wymiary): 19.0x23.0cm
ISBN: 9788375414523
Wydanie: 4