Insatiable - Harlow Melanie - książka

Insatiable książka papierowa

Melanie Harlow

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

47,99 zł
od 24,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy wstrzymywane od lat uczucie ma szansę pokonać przeciwności losu? Meg Sawyer poznała Noaha McCormicka w czasach liceum, gdy chłopak ocalił ją przed utonięciem. Od tego pamiętnego dnia rozwinęła się między nimi przyjaźń, która przetrwała wiele lat. Jako nastolatki spędzali ze sobą mnóstwo czasu, wspierali się w trudnych sytuacjach i radzili w kwestiach sercowych. Po szkole ich drogi się rozeszły – Meg wyjechała do Waszyngtonu i poświęciła się karierze, a Noah został zastępcą szeryfa w rodzinnej miejscowości i skupił na dbaniu o dobro brata z porażeniem mózgowym. Przez kolejne szesnaście lat nie stracili kontaktu, choć ograniczył się on głównie do rzadkich rozmów telefonicznych i wymiany wiadomości. Po latach Meg odwiedza rodzinny dom, aby wziąć udział w ślubie swojej siostry Frannie. Przytłoczona niedawnym rozstaniem z chłopakiem, kobieta cieszy się na możliwość spędzenia czasu z Noahem. Radość z ponownego spotkania ożywia dawne romantyczne uczucia, które oboje starali się dotąd od siebie odsuwać dla dobra przyjaźni. Nieoczekiwany wybuch namiętności skutkuje rozwinięciem się między nimi romansu. Oboje traktują go jednak jako krótkotrwałą przygodę – Meg zostawiła w Waszyngtonie pracę, a sparzony w poprzednim związku Noah nie wierzy w to, że stały związek da się pogodzić z jego zobowiązaniami wobec rodziny. Czy na pewno wiedzą, co będzie dla nich najlepsze?
Ta historia jest naprawdę SWEET.
Sugerowany wiek: 16+

Liczba stron: 336

Tłumacz: Wyszogrodzka-Gaik Agnieszka Patrycja

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788383712345

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.