Inżynieria biochemiczna - Stanisław Ledakowicz - książka

Inżynieria biochemiczna książka papierowa

Stanisław Ledakowicz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka wprowadza studentów kierunków technicznych wyższych uczelni w zagadnienia biochemii i mikrobiologii, a studentom biotechnologii przybliża termodynamikę i kinetykę zjawisk transportowych, reakcji enzymatycznych oraz wzrostu drobnoustrojów i proliferacji komórek zwierzęcych.

W publikacji omówiono wykorzystanie osiągnięć biochemii i biologii molekularnej w modelowaniu bioreaktorów i biosystemów.

Treść podzielono na trzy części, w których poszczególne zagadnienia przedstawiono kolejno na trzech poziomach ujęcia tematu: molekularnym, mikroskopowym i makroskopowym.

W pierwszej części (poziom molekularny) podano podstawy biochemii i biologii molekularnej, m.in. wiadomości o enzymach komórki, reakcjach metabolicznych w niej zachodzących, inżynierii genetycznej z elementami genomiki i proteomiki, a także inżynierii metabolicznej.

W drugiej części (poziom mikroskopowy) opisano zagadnienia mikrobiologii różnych drobnoustrojów oraz modelowanie ich biosystemów.

W trzeciej części (poziom makroskopowy) przedstawiono wpływ środowiska na przebieg hodowli komórek roślinnych i zwierzęcych w bioreaktorach lub naturalnych bioukładach, a także zasady modelowania i projektowania bioreaktorów.

Wydawnictwo WNT poleca tę książkę studentom wydziałów: chemii, inżynierii chemicznej i procesowej, biotechnologii uczelni technicznych, rolniczych oraz uniwersytetów, a także pracownikom naukowym tych wydziałów, inżynierom zatrudnionym w przemyśle chemicznym, spożywczym i biotechnologicznym.

Liczba stron: 470

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788393491391

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.