Jak dbać o sen? - Ciecierska Zofia - książka

Jak dbać o sen? książka papierowa

Zofia Ciecierska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

19,90 zł
od 10,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pomimo większej świadomości i rosnącego poparcia dla idei, że odpowiednia ilość snu, podobnie jak racjonalne odżywianie i aktywność fizyczna, jest niezbędna do dobrego samopoczucia, śpimy coraz mniej. Jeszcze w 1910 roku większości ludzi sen zajmował 9 godzin na dobę. Obecnie przeciętny dorosły śpi w nocy mniej niż 7 godzin. Nieprzerwany – 24?/?7 – charakter dzisiejszego świata zachęca do wydłużonego czasu pracy, kusi ciągłym dostępem do rozrywki i zachęca do nieustannego „bycia dostępnym”, stałego podłączenia do sieci. Co gorsza, sen także dzieci i młodzieży jest krótszy niż zalecany. Wiąże się to zwykle z uzależnieniem młodego pokolenia „od ekranów” – smartfona, tabletu czy komputera.

Ta książka to poradnik poświęcony trosce o to, jak dbać o sen i jego jakość, jak wyregulować właściwy rytm dobowy, jak zwalczać lub leczyć zaburzenia snu, zwłaszcza gdy zmagamy się z bezsennością.


Dr inż… Zofia Ciecierska – specjalista dietetyki (Poradnia Dietetyki w Gdańsku); w 2000 r. doktorat z toksykologii żywności na Wydziale Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, studia podyplomowe z dietetyki i żywienia człowieka, a także studia na Wydziale Farmaceutycznym Akademii Medycznej w Gdańsku oraz na Wydziale Technologii Żywności w ART w Olsztynie (obecnie UMW); przez kilka lat wydawca i redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika „Zdrowe Życie”; autorka szeregu artykułów o profilu prozdrowotnym z dziedziny dietoterapii oraz zdrowego stylu życia.

Liczba stron: 144

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788383331713

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.