Jak prowadzić dom kiedy toniesz - Davis KC - książka

Jak prowadzić dom kiedy toniesz książka papierowa

Davis KC

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Rewolucyjne podejście do sprzątania i organizacji uwalniające od poczucia wstydu i przytłoczenia Bałagan nie jest kwestią moralną. Obowiązki domowe powinny poprawiać komfort życia, a nie być celem samym w sobie. To, jak wygląda twój dom, nie świadczy o tym, jakim jesteś człowiekiem. Jak prowadzić dom, kiedy toniesz proponuje zupełnie nowe spojrzenie na prace domowe i podsuwa konkretne porady, jak sprawić, by prowadzenie domu było aktem dobroci dla siebie z przyszłości, a nie kolejnym ciężarem. Metoda KC Davis polega między innymi na wypracowaniu schematów przystosowanych do możliwości, poszukiwaniu kreatywnych sposobów pokonywania przeszkód czy sprzątaniu z doskoku. Przede wszystkim jednak uczy, jak przyglądać się swoim potrzebom, zmieniać to, co nie działa, i upraszczać to, co zbyt skomplikowane. A także: • Jak patrzeć na obowiązki w sposób funkcjonalny • Jak powstrzymać negatywny monolog wewnętrzny • Jak pozwolić sobie na odpoczynek, nawet jeśli czegoś się nie skończyło • Jak zmotywować się do dbania o własną przestrzeń Ma to służyć zwłaszcza tym, dla których obowiązki domowe są szczególnym wyzwaniem: osobom w kryzysie zdrowia psychicznego, zmagającym się z chorobą lub traumą czy jednostkom nieneurotypowym. Pełne współczucia nastawienie pozwala pozbyć się poczucia winy za bałagan w domu i zrobić pierwszy krok w stronę większego komfortu życia. Miliony ludzi posłuchało KC Davis i przestało się martwić.

Liczba stron: 160

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Slawinski Kamila

Format (wymiary): 13.0x19.0cm

ISBN: 9788367510646

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.