Java od podstaw do technologii, część 2 - Krzysztof Barteczko - książka

Java od podstaw do technologii, część 2 książka papierowa

Krzysztof Barteczko

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka ma na celu dostarczenie umiejętności praktycznego posługiwania się technologiami Javy. Dobór, kolejność i sposób prezentacji materiału pozwala początkującemu Czytelnikowi systematycznie poznawać kolejne elementy technologii Javy, zaś Czytelnikowi zaawansowanemu umożliwia wybór interesujących fragmentów, m.in. zawierających omówienie niuansów i nowych środków Javy.
CZĘŚĆ 2

II.A. Programowanie graficznych interfejsów użytkownika

komponenty AWT i Swingu
wszystko o obsłudze zdarzeń
akcje, mapy akcji i mapy klawiaturowe
architektura "Model-View-Controller"
dowolne dostosowywanie wyglądu komponentów za pomocą mechanizmów "pluggable look & feel"
II.B. Dynamiczna Java i programowanie komponentowe

dynamizowanie aplikacji za pomocą mechanizmu refleksji
JavaBeans, nasluch i wetowanie zmian właściwości; introspekcja
dynamiczne ustalanie i pobieranie właściwości
serializacja JavaBeans w formacie XML
II.C. Programowanie klient-serwer i aplikacje WEB

programowanie dostępu do baz danych (JDBC)
programowanie klient-serwer przy użyciu gniazd
serwery wielowątkowe oraz użycie kanałów gniazd i selektorów
wykorzystanie popularnych protokołów sieciowych (HTTP, FTP)
tworzenie, rozwijanie i wdrażanie aplikacji WEB (m.in. Ant)
technologia serwletów (słuchacze, filtry, MVC) oraz JSP
Tom I zawiera: I.A. Podstawy programowania w Javie I.B. Programowania obiektowe w Javie I.C. Uniwersalne metody programistyczne I.D. Milowe kroki (komentowane rozwiązania ważnych zadań)

Liczba stron: 556

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 8372793980

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.