Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej - Ginter Joanna - książka

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej książka papierowa

Ginter Joanna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.

dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy

Liczba stron: 122

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788378651697

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne