Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Zderzenie komunikacji bibliologicznej z cyfrowymi technologiami informacyjnymi i sieciowymi, tj. Internetem oraz World Wide Web, zaowocowało zmianami w jej modelu i przedmiocie. Autorowi udało się wykazać ciągłość i związki obecnej w bibliologii koncepcji komunikacji, zogniskowanej wokół książki, z rozwiązaniami będącymi konsekwencjami zaistnienia nowego środowiska (hipertekstowego i multimedialnego WWW) i nowej formy komunikacji (sieciowej). Dotychczasowy model - skupiony na wprowadzeniu w obieg społeczny artefaktu kulturowego, jakim jest książka drukowana - został uzupełniony przez dwa modele: cyfrowej komunikacji bibliologicznej (z książką elektroniczną i książką zdigitalizowaną) oraz sieciowej komunikacji bibliologicznej (z książką sieciową). W niniejszym tekście czytelnik znajdzie ich omówienie wraz z propozycją odpowiednich schematów, a także wyjaśnienia i eksplikacje rzeczonych terminów.
Liczba stron: 170
Rok wydania: 2013
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788377844434