Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
79,00 zł
od 39,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem
Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania
Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów - wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.
Ze wstępu
Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań. Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy. prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. (…) Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Liczba stron: 196
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788301221751
Wydanie: 1