Konflikt hybrydowy w Europie Środkowo-Wschodniej - Praca zbiorowa - książka

Konflikt hybrydowy w Europie Środkowo-Wschodniej książka papierowa

zbiorowa praca

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

65,00 zł
od 32,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: FNCE
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Redakcja naukowa: Andrzej Sęk, Paweł Soroka, Julian Maj, Marta Kapusta
Niniejsza monografia składa się z 18 artykułów nadesłanych przez uczestników konferencji „Konflikt hybrydowy w Europie Środkowo-Wschodniej w kontekście możliwych implikacji geopolitycznych, militarnych i ekonomicznych”. W czasie organizacji i opracowywania tytułu oraz zakresu tematycznego, nikt nie spodziewał się, że w omawianej części świata dojdzie do otwartego konfliktu zbrojnego. Zagadnienia poruszane przez autorów, stały się tym samym adekwatne wobec otaczającej nas rzeczywistości.

Głównymi celami tego interdyscyplinarnego przedsięwzięcia naukowego były:
- określenie rodzaju zagrożeń hybrydowych na wschodniej flance NATO i subsumcji zadań organom administracji publicznej;
- ocena i deskrypcja zagrożeń hybrydowych w aspekcie uwarunkowań bezpieczeństwa regionu środkowo-europejskiego – w tym Polski – oraz wypracowanie fachowych rekomendacji do skutecznego przeciwdziałania i obrony w ramach koalicji euroatlantyckiej.
Autorzy niniejszych opracowań mają nadzieję, że znajdą się one w centrum zainteresowań służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo Polski, w tym dla organów administracji publicznej usytułowanych w obszarze przesmyku suwalskiego. Niech staną się także przyczynkiem do dyskusji na zajęciach akademickich na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne oraz pokrewnych.

Liczba stron: 369

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788367372541

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.