Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Seria prezentuje kluczowe pojęcia nauk społecznych, używane m.in. w socjologii, politologii, stosunkach międzynarodowych, ekonomii, dziennikarstwie, kulturoznawstwie. Składa się na nią dwadzieścia tomów – zwięzłych (około 200 stron), napisanych przystępnie i zachowujących najwyższe standardy publikacji profesjonalnej. Autorami poszczególnych opracowań są wykładowcy brytyjskich uczelni, specjaliści w swoich dziedzinach. Każdy tytuł został też zaopiniowany przez ekspertów. Patronat nad polską edycją objął profesor Zygmunt Bauman.
Książki z serii Key Concepts adresowane są przede wszystkim do studentów, naukowców, publicystów oraz nauczycieli i uczniów wyższych klas szkół średnich, ale nie tylko – także do wszystkich zainteresowanych problemami współczesnego życia społecznego i politycznego. Lektura serii pozwala opanować i/lub uporządkować niezbędne pojęcia, dające podstawową orientację w danym temacie, a jednocześnie konieczne do dalszego zgłębiania zagadnienia. Dostarcza też nowoczesnych narzędzi niezbędnych każdemu, kto chce kompetentnie zabierać głos w debacie publicznej lub tylko krytycznie się jej przysłuchiwać.
W Konsumpcji Alan Aldridge analizuje związek pomiędzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w kulturze promocji – zdominowanej przez globalne marki, przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem oraz product placement.
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2006
Tłumacz: Żakowski Maciek
Format (wymiary): 13.5x20.5cm
ISBN: 8360457107
Wydanie: 1