Koszty społecznej odpowiedzialności w Lasach Państwowych - Piłacik Joanna - książka

Koszty społecznej odpowiedzialności w Lasach Państwowych książka papierowa

Piłacik Joanna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W publikacji podjęto problem identyfikacji i pomiaru kosztów związanych ze społeczną odpowiedzialnością Lasów Państwowych. Autorka zwraca uwagę, że obecny system rachunkowości tej jednostki nie zapewnia wystarczających danych na ten temat, co utrudnia skuteczne zarządzanie kosztami oraz podejmowanie decyzji. W literaturze brakuje również kompleksowych propozycji pomiaru i wyceny działań związanych z odpowiedzialnością społeczną Lasów Państwowych, więc niniejsze opracowanie stara się wypełnić tę lukę badawczą. Celem monografii jest ulepszenie systemu rachunkowości Lasów Państwowych, szczególnie w aspekcie zarządczym, poprzez zaproponowanie modelu identyfikacji i pomiaru kosztów społecznej odpowiedzialności. W ramach tego celu sformułowano szereg celów szczegółowych, takich jak: analiza roli systemu informacyjnego rachunkowości i specyfiki działania Lasów Państwowych czy ocena aktualnego systemu rachunkowości. Główna teza badawcza wskazuje na brak możliwości generowania informacji o kosztach odpowiedzialności społecznej w obecnym systemie rachunkowości Lasów Państwowych. Autorka argumentuje, że trzeba rozbudować ten system o elementy rachunkowości zarządczej, co umożliwi bardziej precyzyjne monitorowanie i analizę efektywności działań podejmowanych przez Lasy Państwowe w zakresie społecznej odpowiedzialności.

Liczba stron: 240

Rok wydania: 2024

ISBN: 9788383315980

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.