Krótka historia religii - Halloway Richard - książka

Krótka historia religii książka papierowa

Halloway Richard

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Krótka historia religii to – napisana z głębokim szacunkiem i dbałością o prawdę – panorama systemów i wierzeń religijnych od zarania dziejów ludzkości po wiek dwudziesty pierwszy. Skąd się wziął wszechświat, a w nim człowiek? Czy śmierć jest końcem wszystkiego? Czy czeka nas może coś jeszcze? A jeśli tak, to co to właściwie będzie? Autor pokazuje, jakich odpowiedzi udzielał w swoich dziejach człowiek na pytania będące fundamentem religii. Nie ogranicza się przy tym do tych największych – judaizmu, islamu, chrześcijaństwa, buddyzmu i hinduizmu. Analizuje dzisiejsze fascynacje scjentologią czy kreacjonizmem.
Richard Holloway rozważa również, skąd wzięły się wierzenia religijne, jak ludzie szukali i nadal poszukują sensu istnienia. Podnosi takie tematy, jak przemoc o podłożu religijnym, wrogość między ludźmi religijnymi i sekularystami. Pisząc dla wierzących i niewierzących, a szczególnie dla młodych, którzy dopiero wyrabiają sobie własne zdanie, z wielką wrażliwością prowadzi czytelników przez świat wiary, podkreśla jej wyjątkową wartość dla człowieka, wzbudza ciekawość i zachęca do tolerancji.
Richard Holloway, emerytowany biskup Edynburga i prymas Szkockiego Kościoła Episkopalnego, jest autorem ponad dwudziestu książek, w tym światowego bestsellera „Leaving Alexandria: A Memoir of Faith and Doubt” (2012), prowadzi też programy radiowe i telewizyjne. Mieszka w Edynburgu.

Liczba stron: 280

Tłumacz: Lipnicki Sergiusz

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788381516198

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.