Kryminalistyka - Hołyst Brunon - książka

Kryminalistyka książka papierowa

Brunon Hołyst

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Trzynaste wydanie znanego i najobszerniejszego na rynku podręcznika do kryminalistyki w porównaniu z wydaniem z 2010 r. zostało w znaczący sposób zaktualizowane i uzupełnione. W części wstępnej dodano nowe rozdziały na temat standardów badań kryminalistycznych, myślenia kryminalistycznego oraz przyszłości nauk sądowych. Część drugą wzbogacono o nowe zagadnienia dotyczące m.in. oględzin miejsca zdarzenia, analizy autentyczności obrazów, badań narkotyków oraz badań fizykochemicznych, a także ekspertyzy psychologicznej i międzynarodowej współpracy policji. W części trzeciej dokonano m.in. ewidentnych zmian w zakresie systemów bezpieczeństwa. Uwzględniono też literaturę kryminalistyczną o niemal 1000 najnowszych publikacji.
Nowoczesny podręcznik, jakim jest Kryminalistyka, analizuje nie tylko bieżące zmiany w zakresie metod śledztwa, lecz także inspiruje nowe koncepcje dotyczące represji i profilaktyki. Uzupełnieniem treści wykładu są okienka problemowe, które ilustrują aktualne problemy kryminalistyki.
W książce czytelnik znajdzie szczegółowe i wyczerpujące omówienie następujących zagadnień:
- jakie są rodzaje działań przestępnych (w tym napady, rozboje, oszustwa, fałszerstwa czy przemyt)?
- jakimi metodami śledczymi należy posługiwać się przy ich ściganiu?
- jak zabezpieczać i formułować dowody na potrzeby śledztwa i aktu oskarżenia?
- jak stosować polskie i międzynarodowe uregulowania prawne w walce z przestępczością?
- jakie metody profilaktyczne można zastosować aby zapobiegać działaniom przestępnym?

Liczba stron: 1508

Format (wymiary): 17.0x25.0cm

ISBN: 9788381077286

Wydanie: 13

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.