Księstwo Jana Pawła II - Maślanka Wacław - książka

Księstwo Jana Pawła II książka papierowa

Maślanka Wacław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka Księstwo Jana Pawła II – Wacława Maślanki to ciekawa pozycja, oryginalny pomysł literacki - choć nieco fantastyczny, to umie sprowadzić czytelnika „na ziemię”. Autor wiąże ze sobą treści ewangeliczne, ukazuje, że zachowanie Dekalogu we współczesnym świecie jest warunkiem przetrwania ludzkości. Znajdziemy tu sporo ważnych życiowych porad i ewangeli-cznej nauki – przekazywanej w sposób wyważony, przystępny, a nawet wesoły. Autor, proponując czytelnikowi ciekawą przygodę, wskazuje na wiele ważnych problemów egzystencji ludzkiej w XXI wieku. W fantastycznej opowieści o tym, jak dochodzi do powstania nowego państwa, znajdziemy elektryzujące losy ludzkości emigrującej na kontynent Antarktyda, gdzie po stopnieniu lodowców powstało Księstwo Jana Pawła II.

Zaczyna się tam rozwijać życie, na jakie czekały wszystkie pokolenia; ziszcza się cud - cud powstania cywilizacji miłości. Spełnia się to, do czego nawoływał Jan Paweł II: człowiek dla drugiego człowieka staje się bratem i żyje w dobrej wzajemności. Niesamowitej przemianie ulegają wielcy tego świata, którzy pod wpływem splotu różnych wydarzeń nawracają się i zmie- niają rzeczywistość. Wszystko odbywa się w budującej atmosferze wspólnoty, dla której program stworzył Luigi Giussani – założyciel ruchu Comunione e Liberazione. Jego „szkoły wspólnoty” stają się fundamentem do tworzenia nowych czasów. Książka jest kontynuacją pierwszego tomu „Bajka dla Jana Pawła II”. Autor zaskakuje, z korzyścią dla czytelnika.

Prof. dr hab. Franciszek Antoni Marek.

Liczba stron: 208

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788392467847

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.