Kup mi, mamo, gwiazdkę z nieba - Miszczak Zygmunt Marek - książka

Kup mi, mamo, gwiazdkę z nieba książka papierowa

Miszczak Zygmunt Marek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

O książce:
Wiersze Zygmunta Marka Miszczaka nie szokują eksperymentami formalnymi ani surrealistycznymi obrazami. To poezja odwołująca się do motywów tradycyjnie sprawdzonych i obecnych w podobnej literaturze. Dominuje krąg wydarzeń domowych, rodzinnych. Świat natury jest personifikowany. Tradycyjnie obecne są krasnoludki. Bohaterem wiodącym jest tu psotny Jaś. Piegowaty księżyc, podobnie jak kot, ma swoje humory i oblicza. Gwiazdka z nieba jest oczekiwana nie tylko w wigilijny wieczór. Wiersze zachowują regularność, rytmiczność, rymy dodają melodii. Dobrze się je czyta i z pewnością znajdą wdzięcznych słuchaczy.
Waldemar Michalski

„Kup mi, mamo, gwiazdkę z nieba” to dziewiętnaście, często humorystycznych, wierszy dla dzieci, z których każdy opatrzony jest ilustracją znakomitego grafika Agnieszki Wójtowicz. Zawierają elementy moralizatorskie. Pod względem formalnym styl tych wierszy nawiązuje do stylu poezji dla dzieci Juliana Tuwima, chociaż autor bierze sobie także za wzór poczucie humoru właściwe poezji Jana Brzechwy.

O Autorze:
Zygmunt Marek Miszczak – lubelski prawnik, były działacz Konfederacji Polski Niepodległej w Lublinie, radny Rady Miejskiej w Lublinie I Kadencji 1990–1994, absolwent Wydziału Prawa Kanonicznego i Nauk Prawnych Sekcji Nauk Prawnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 1994, wolontariusz Lubelskiego Forum Organizacji Osób Niepełnosprawnych.

PATRONI:
"Dziennik Wschodni"
iTVL.pl - Internetowa telewizja Lublina
Klub Maluszka Żabuch
Mama w Lublinie
Mamamaj

Liczba stron: 82

Format (wymiary): 14.7x14.7

ISBN: 9788378056522

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.