Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Jak zauważyła autorka książki we wstępie, „We wszystkich stacjach telewizyjnych emitowane są polskie seriale. Od kilkunastu lat ich liczba znacznie wzrosła, wiele z nich stało się dla swoich sympatyków nieodłącznym elementem codzienności, a niektóre gromadziły lub gromadzą przed telewizorem od kilku do nawet kilkunastu milionów widzów. Wszystkie te względy wydają się wystarczające do tego, by socjolog zainteresował się tym, co seriale zawierają i jak są odbierane przez widzów, nie zapominając o społecznym kontekście, w którym te przekazy są tworzone i odbierane”.
Praca właśnie jest niezmiernie aktualnym studium socjologicznym o polskich serialach obyczajowych, i co warto podkreślić, to nie tylko analiza teoretyczna historii polskich seriali, ich twórców i roli stacji telewizyjnych oraz polskich scenarzystów, ale bardzo wciągające zestawienie opinii widzów wypisywanych na forach dyskusyjnych i powstałych w wyniki badań autorki wśród studentów.
Liczba stron: 410
Format (wymiary): 16.8x23.5cm
ISBN: 9788362015580
Wydanie: 1