Laboratorium w szufladzie - Gumkowska Angelika - książka

Laboratorium w szufladzie książka papierowa

Gumkowska Angelika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Laboratorium w szufladzie” to cykl przeznaczony dla osób ciekawych świata, pasjonatów, hobbystów… a przede wszystkim praktyków. Czytelnicy znajdą wiele inspiracji do prowadzenia własnych doświadczeń i eksperymentów.
Każda książka jest bogato ilustrowana materiałami graficznymi i zdjęciami. Każdy poruszony temat zawiera wyczerpujący, praktyczny opis zjawiska, doświadczenia, przyrządu czy aktywności. Autorzy nie stronią od wejścia na poziom wyższy, niż tylko popularne ujęcie tematu. To zamierzona prowokacja intelektualna. Pogłębione ujęcie pozwala poczuć smak eksperymentu, doświadczyć radości poznawania i odkrywania różnorodności świata oraz stojącej wobec niego – twórczej wyobraźni.
Laboratorium w szufladzie. Chemia to prezentacja szeregu doświadczeń o różnym poziomie trudności w podziale na trzy kategorie. Podział ten wynika ze skompilowania czynności manualnych, ich ilości, oraz zaawansowania sprzętu i odczynników potrzebnych do wykonania. Autorka zaczyna od pokazania chemii codziennej, prostej, zaciągniętej z kuchni czy łazienki. Jednak stopniowo zmienia się stopień trudności, robi się bardziej warsztatowo aż do wersji zaawansowanej dla już wprawionych eksperymentatorów. Nie ma co ukrywać, że wszelkie eksperymenty związane z chemią, nawet te domowe, wiążą się z pewnym ryzykiem, dlatego w książce znaleźć można rady i zasady bezpieczeństwa.

Liczba stron: 156

Format (wymiary): 17.0x21.0cm

ISBN: 9788301182069

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.