Małe wielkie porządki - Draganja Paulina - książka

Małe wielkie porządki książka papierowa

Draganja Paulina

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poznaj triki królowej porządku i dowiedz się:
- jak efektywne przechowywać rzeczy
- jak zyskać dodatkową przestrzeń
- jak pozbywać się tego, co niepotrzebne
- jak w niecodzienny sposób wykorzystać codzienne przedmioty
- jak zaoszczędzić czas i pieniądze
- jak ułatwić sobie życie
Zorganizuj swój dom!
Odpowiednio zorganizowany dom to miejsce, w którym każdy może czuć się dobrze. Poczucie kontroli nad zgromadzonymi rzeczami daje zadowolenie i pomaga uniknąć konfliktów. Ale jak zaprowadzić porządek, który sprawdzi się w praktyce?
PAULINA DRAGANJA zna odpowiedź na to pytanie i dzieli się swoimi najlepszymi pomysłami na opanowanie domowego bałaganu. Książka składa się z części teoretycznej i praktycznej. Znajdziemy tu konkretne wskazówki, jak skutecznie sortować rzeczy i przechowywać je w wygodny sposób, a do tego gruntowny przegląd domowych pomieszczeń, pokazujący, jak radzić sobie z newralgicznymi miejscami. Autorka proponuje także testy i listy zadań do zrobienia, które pomogą opanować chaos i utrzymać porządek na dłuższą metę.
I ty możesz zapanować nad własnym domem!
Paulina Draganja, wrocławianka z urodzenia, wyemigrowała wraz z rodzicami i młodszym bratem w 1987 z Polski do Szwecji, gdzie mieszka do dziś. Z wykształcenia jest ekonomistką, ale z pasji ? uwielbia porządek w domu. Od 2011 prowadzi popularnego w Szwecji bloga o porządkowaniu przestrzeni – Förvaringsdrottningen („Królowa Przechowywania”). Jest przedsiębiorcą, pisarką, wykładowcą.

Liczba stron: 128

Tłumacz: Rosenau Alicja

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788380532847

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.