Matka Downa - Sałkowska Marta - książka

Matka Downa książka papierowa

Sałkowska Marta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Praca ta jest pokłosiem oryginalnych badań empirycznych polsko-norweskich, co ma decydujący wpływ na jej charakter i jest poprawnie, w przekonywający sposób ustrukturalizowana. Autorka w pogłębiony sposób, w ramach perspektywy interakcyjnej, analizuje niepełnosprawność, kierując uwagę ku społecznej perspektywie, by tak rzec, oglądu oraz charakterystyki przejawów tego skrajnego i – warto prosto podkreślić – bardzo bolesnego problemu, który w życiu ludzkim odciska się niezwykle silnie, a w szerszej skali „produkuje” rozmaite naznaczające właściwości. Wymaga to badań – i właśnie taki wysiłek został podjęty, z decydującym znaczeniem perspektywy biograficznej i metody indywidualnego wywiadu pogłębionego. Autorka słusznie zwróciła przy tym uwagę na aspekty etyczne tak prowadzonych badań, na kwestię ich wrażliwości.

Prof. dr hab. Krzysztof Frysztacki

Opiniowana książka ma mocny teoretyczny fundament, dotyka trudnych do zbadania kwestii związanych z niepełnosprawnością intelektualną, jest nienaganna metodologicznie i stylistycznie, stanowi istotny i oryginalny wkład do refleksji teoretycznej i badań nad niepełnosprawnością, czy szerzej — społecznymi sposobami radzenia sobie z innością. Może i powinna stanowić lekturę dla socjologów wszystkich orientacji i zainteresowań, a także psychologów, pedagogów i pracowników pomocy społecznej. Temat jest pasjonujący, a wykonanie bardzo dobrej próby. Z pełnym przekonaniem zachęcam do lektury książki Matka Downa. Piętno. Znaczenia. Strategie.

Prof. dr hab. Aleksander Manterys

Liczba stron: 289

Format (wymiary): 15.5x23.5cm

ISBN: 9788376881935

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.